همشهری آنلاین: رئیس جهاد دانشگاهی برپایی مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان را فرصتی مناسب برای تأسیس شبکه‌های اجتماعی با محور قرآن کریم عنوان کرد.

قرآن

«محمدحسین یادگاری»، رئیس جهاد دانشگاهی، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، درباره برگزاری سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان و سطح کیفی این دوره از مسابقات اظهار کرد: خود این مسابقات زمینه مناسبی برای تهییج و تشویق و هدایت سایر دانشجویان به سمت شناخت معارف قرآن کریم است.

وی ادامه داد: البته نباید فقط به برپایی این مسابقات اکتفا کرد؛ بلکه در کنار این مسابقات که می‌تواند حافظان و قاریان خوبی را معرفی کند، می‌توان در زمینه معرفت‌ و شناسایی آموزه‌های قرآنی، فعالیت‌‌های خوبی را انجام داد.

رئیس جهاد دانشگاهی ضمن بیان امکان طرح شبکه‌های اجتماعی با محور قرآن کریم، عنوان کرد: این مسابقات فرصت خوبی را فراهم می‌کند تا قاریان و حافظان قرآن کریم از سراسر جهان همدیگر را بشناسند و در راه تأسیس شبکه‌های اجتماعی با محوریت قرآن کریم گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل این شبکه‌های اجتماعی می‌تواند در دستور کار سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور قرار گیرد تا در دقت‌نظرهای کارشناسانه، طرح اولیه این شبکه‌ها ارائه شود و در مراحل بعد با استفاده از چنین مراسم قرآنی، نسبت به عضویت این متسابقان اقدام کرد. 

کد خبر 125973
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز