همشهری آنلاین: جامعه قرآنی کشور در آستانه فرارسیدن سی‌ودومین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرما‌ن‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

قرآن

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، این مراسم پیش از ظهر امروز، دوشنبه، 18 بهمن‌ماه، و در آستانه فرارسیدن سی‌ و دومین سالگرد انقلاب اسلامی با حضور جمعی از خادمان و پیش‌کسوتان، قاریان و حافظان قرآن برگزار شد.

جامعه قرآنی ضمن اهدای گل به مقام شامخ بنیانگذار کبیر انقلاب، با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

در این مراسم شخصیت‌هایی همچون مهدی قره‌شیخلو، مسئول دارالقرآن کریم، علی‌اکبر توپچی، رئیس فرهنگسرای قرآن، موسوی بلده، پیش‌کسوت قرآنی و بحرالعلوم، معاون ارتباطات و فناوری دارالقرآن کریم، حضور داشتند.

مهدی قره‌شیخلو در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره) در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا اظهار کرد: از آن‌جا که انقلاب اسلامی بر اساس قرآن بنا نهاده شد، جامعه قرآنی در این انقلاب نقش مهمی دارد و امروز با برگزاری چنین برنامه‌هایی امیدواریم توسعه فعالیت‌های قرآنی در کشور روند رو به رشدی یابد.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم افزود: در این مراسم جمعی از پیش‌کسوتان، اساتید، قاریان و حافظان قرآن و میهمانانی از جامعه قرآنی شهرستان‌ها حضور داشتند که به نمایندگی از جامعه قرآنی کل کشور با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب تجدید میثاق کردند.

مسئول کمیته قرآنی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، تصریح کرد: حضور جامعه قرآنی در کنار اقشار دیگر می‌تواند در جذب جوانانی که علاقه‌مند به همکاری با مجموعه‌های قرآنی هستند تأثیر به‌سزایی داشته باشد.

گزارش ایکنا حاکی از آن است که جامعه قرآنی پس از اهدای گل و تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره)، با حضور در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به زیارت پرداختند.

 

کد خبر 127640
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز