گروه حوادث: 2 سارق سابقه‌‌دار بعد از آموزش نحوه سرقت خودروهای پراید به 2 نوجوان 13 ساله، از آنها برای سرقت خودرو استفاده می‌کردند.

car stealing

 مدتی قبل و به‌دنبال افزایش سرقت‌ خودروهای پراید در محدوده فردیس، محمدشهر و مشکین دشت کرج، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس این شهر قرار گرفت و ماموران انتظامی با بیشتر کردن گشت‌های نامحسوس در این مناطق به کمین سارقان نشستند.

درحالی‌که مالباختگان مدعی بودند سرقت‌ها از سوی 2 پسر نوجوان صورت گرفته، ماموران با در اختیار داشتن تصاویر چهره‌نگاری شده آنها، جست‌وجو برای دستگیری دزدان را ادامه دادند تا اینکه چند روز قبل ماموران کلانتری 29 مشکین دشت آنها را که سوار بر یک پراید سفید بودند، شناسایی کردند.

وقتی معلوم شد خودروی پراید 2 ساعت قبل از منطقه فردیس سرقت شده، عملیات ضربتی برای دستگیری سارقان نوجوان آغاز شد و آنها بعد از دستگیری به اداره پلیس انتقال یافتند. متهمان که فقط 13 سال دارند در بازجویی‌ها ادعا کردند که از سوی 2 سارق سابقه‌دار برای سرقت خودروهای پراید آموزش دیده و این سرقت‌ها را به سفارش آنها انجام می‌دادند.

آنها گفتند که در ازای سرقت هر خودرو، 100‌هزار تومان از دزدان سابقه‌دار دستمزد دریافت می‌کردند و تا حالا توانسته‌اند 27‌خودرو را سرقت کنند. سرهنگ اصلانی، رئیس پلیس شهرستان کرج، با بیان این خبر گفت: بعد از اعترافات سارقان نوجوان، مخفیگاه 2 سارق سابقه‌دار شناسایی و آنها در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این دو متهم در اعترافاتشان به اجیر‌کردن 2 سارق نوجوان با وعده‌ رسیدن به ثروت هنگفت و داشتن زندگی مرفه اعتراف کردند و مدعی شدند که بعد از آموزش نحوه سرقت خودرو، از این دو نوجوان برای دزدیدن ماشین‌های پراید استفاده می‌کردند. سرهنگ اصلانی افزود: برای متهمان قرار قانونی صادر شده و تحقیقات درخصوص این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 127430

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز