مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۶ دی ۱۳۸۵ - ۱۹:۱۰
۰ نفر

گروه شهری: مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری تهران گفت: شیوه سنتی عملیات جمع‌آوری زباله، پس از چندین دهه فعالیت در تهران، با تجهیز 122 ناحیه این شهر به سیستم مکانیزه جمع‌آوری زباله پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان خدمات موتوری شهرداری تهران، مصطفی سلیمی با بیان اینکه در طول 10 ماه اخیر و با اجرای طرح مکانیزاسیون خدمات شهری بیش از 44 هزار مخزن 700 و 1100 لیتری جمع‌آوری زباله در شهر تهران نصب شده است تصریح کرد: تهران برای رفع مشکلات جمع‌آوری زباله کلا به 50 هزار مخزن نیاز دارد که ظرف چند روز آینده 6 هزار مخزن باقیمانده که هرکدام حدود 300 هزار ریال تا دو میلیون ریال هزینه دربردارد نیز نصب خواهد شد.

وی در ادامه تجهیز مناطق شهر تهران به مکانیزاسیون خدمات شهری را آغازگر تحولی بزرگ در خدمت‌رسانی شهرداری تهران به شهروندان دانست و با اشاره به مشارکت فعال بخش خصوصی در مکانیزه‌شدن جمع‌آوری زباله در تهران گفت: تاکنون بیش از 250 میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی در مکانیزاسیون خدمات شهری سرمایه‌گذاری شده که در تاریخ شهرداری تهران بی‌سابقه بوده است.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری تهران با اشاره به کاهش هزینه جمع‌آوری زباله شهر تهران با اجرای طرح مکانیزاسیون خدمات شهری، همکاری شهروندان را در به ثمر رسیدن اهداف شهرداری در کاهش مشکلات زیست‌محیطی موثر دانست.

کد خبر 12723

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز