مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۸۵ - ۰۸:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: با خروج 2 هزار دستگاه ماشین روباز حمل زباله، 536 دستگاه خودروی مسقف در ناوگان جمع آوری زباله‌های تهران جایگزین شد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: 2 هزار و 650 دستگاه خودرویی حمل زباله های شهر تهران را بر عهده دارند. از این تعداد تا کنون  2 هزار دستگاه ماشین آلات روباز از چرخه خدمات شهری خارج شده و به جز 150 دستگاه ماشین‌آلاتی که قابلیت تبدیل شدن دارند، مابقی نیز به تدریج حذف خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران مصطفی سلیمی افزود: هر یک از ماشین آلات قبلی ظرفیت حمل و جابجایی 500 تا یک تن زباله در روز را داشتند درحالیکه هر یک از خودروهای مکانیزه فعلی ظرفیت حمل 4 تا 12 تن زباله در روز را دارند بنابر این جایگزینی بیش از 500 دستگاه ماشین آلات مسقف مکانیزه با ظرفیت بالا کاملا جبران حذف 2 هزار دستگاه خودروی روباز حمل زباله را کرده و حذف این تعداد ماشین آلات مشکلی را در حمل زباله‌های شهر ایجاد نمی‌کند.

سلیمی تصریح کرد : همزمان با آغاز اجرای طرح مکانیزاسیون خدمات شهری در تهران ، به تمام پیمانکاران طرف قرارداد ابلاغ شد که باید به تدریج همه خودروهای روباز حمل زباله را که قابلیت مسقف شدن داشته باشد به خودروهای روبسته تبدیل کرده و آنهایی را نیز که چنین امکانی ندارد از رده خارج و خودروهای مسقف را جایگزین آنها کنند.

کد خبر 13376

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز