مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۷:۳۱
۰ نفر

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری تهران از اجرای مرحله دوم مکانیزاسیون خدمات شهری در بخش جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی از سطح شهر خبر داد.

وی گفت: از اواخر فروردین ماه امسال شهروندانی که قصد انجام عملیات ساختمانی دارند باید مخازن فلزی بزرگ ویژه جمع‌آوری نخاله را در محل فعالیت ساختمانی خود نصب کرده و با افرادی که نخاله‌های ساختمانی خود را در سطح پیاده‌رو بریزند برخورد خواهد شد.

گزارش سما حاکی‌است، مصطفی سلیمی با بیان این‌که طرح مکانیزاسیون خدمات شهری در بخش نخاله با هدف ایجاد نظم و ساماندهی در جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی و نظارت کافی در این بخش اجرا خواهد شد، تصریح کرد: شهروندان تهرانی باید موظف شوند نخاله‌های تولیدی خود را حمل کرده و هر جایی نریزند بلکه نخاله ریز و سبک را در مخازن ویژه‌ای که برای این کار تعبیه شده بریزند.

وی افزود: در حال حاضر 200 مخزن فلزی بزرگ با ابعاد 6 تا 14 متر مکعب تدارک دیده شده تا از اواخر فروردین ماه امسال شهروندانی که قصد عملیات ساختمانی دارند با مراجعه به شهرداری‌های مناطق از این مخازن دریافت کرده و نخاله‌های ساختمانی خود را در این مخازن بریزند.

به گفته مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری تهران با تکمیل و نهایی‌تر شدن اجرای این طرح با کسانی که جلوی محل عملیات ساختمانی خود مخزن جمع‌آوری نخاله نداشته و نخاله‌های ساختمانی را بر روی زمین بریزند، برخورد خواهد شد.

کد خبر 18828

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز