سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۱:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون فوتبال کادر فنی سه نفره تیم ملی شامل منصوریان، باقری و رشیدی را برای برگزاری دیدار تدارکاتی برابر روسیه تعیین کرد.

به گزارش مهر، پس از آنکه افشین قطبی قبل از جام ملت‌های آسیا تکلیفش را با تیم ملی مشخص کرد و به تیم ژاپنی پیوست، مسئولان فدراسیون فوتبال به دنبال پیدا کردن جانشین این مربی برای هدایت تیم ملی بودند اما تا امروز موفق به عقد قرارداد نشده‌اند.

 در این بین در پیش بودن دیدار تدارکاتی روز 20 بهمن ماه برابر روسیه که قرار است در ورزشگاه شیخ زاید ابوظبی برگزار شود، مسئولان فدراسیون را بر آن داشت تا نسبت به معرفی کادر فنی موقت اقدام کنند.

 علی کفاشیان رئیس فدارسیون فوتبال در این مورد گفت: قرار است تا زمانی که سرمربی جدید تیم ملی معرفی می شود آقایان باقری ، منصوریان و رشیدی به همراه اصغر حاجیلو هدایت تیم ملی در دیدار برابر روسیه را برعهده داشته باشند. هر چند که فدراسیون فوتبال در تلاش است که هر چه سریعتر سرمربی قطعی تیم ملی را معرفی کند.

 در روزهای گذشته نام‌های زیادی به عنوان گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی مطرح شده اند اما عباس ترابیان سرپرست کمیته روابط بین‌الملل از نهایی شدن دو گزینه خبر داد و گفت: حداکثر تا هفته آینده سرمربی تیم ملی را معرفی خواهیم کرد.

کد خبر 127227
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز