همشهری آنلاین: سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص دو اردوی خارجی سرخ‌پوشان، وضعیت شیث رضایی وشایعه حضور علی کریمی در پرسپولیس توضیحاتی داد.

حبیب کاشانی

 حبیب کاشانی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص حضور پرسپولیس در دو تورنمنت امارات و ترکیه اظهار داشت: دو اردوی بسیار خوب را برگزار کردیم. بنا به دعوتی که از سوی مسئولان برگزاری انجام شد، به این دو تورنمنت رفتیم. این برای اولین بار بود که در آنتالیا 30 هزار دلار ورودی گرفتیم و نزدیک به 50 هزار دلار هم از اسپانسر درآمد داشتیم. در کنارش هم دو بازی تدارکاتی خوب انجام دادیم و تمرینات بسیار خوبی هم پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: در رابطه با اردوی امارات هم باید اعلام کنم در یک جام شش جانبه بنا به دعوتی که شد و با نظر کادر فنی شرکت کردیم. در این بازی‌ها منهای نتیجه،‌ شناخت ترکیب و اعتماد به نفس را به دست آوردیم.

کاشانی تاکید کرد: هنوز چون دیداری با اعضای کادر فنی نداشتم، درباره اردوی امارات اطلاعات کامل‌تری ندارم. بازیکنان بامداد امروز به تهران برگشتند و باید جلسه کمیته فنی را تشکیل دهیم تا اطلاعات دقیق را جویا شویم. به همین دلیل هنوز نمی‌دانم کادر فنی به اهدافش در این اردو و تورنمنت رسیده است یا خیر و بعد از جلسه خبرهای نهایی را هم درباره این اردو اعلام می‌کنم.

 کاشانی در خصوص آخرین وضعیت شیث رضایی به فارس گفت: روز گذشته جلسه‌ای با این بازیکن برگزار کردم. شیث در بازی با زنیت تعویض ‌شد و از بازی بیرون رفت و در همین حین یک تماشاگرنما در ورزشگاه نمی‌دانم به ایشان چه حرف‌هایی زد اما مثل اینکه اهانت ‌کرد و متاسفانه رضایی هم به دلیل آنکه بازی مورد قبول مربی را انجام نداده و از بازی بیرون آمده بود به آن تماشاگرنما جواب داد که طبیعتا با برخورد سرمربی تیم مواجه شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در جواب این سؤال که آیا شیث رضایی از پرسپولیس اخراج شده است یا خیر گفت:‌ ایشان از اردوی امارات اخراج شدند اما از پرسپولیس اخراج نشده‌اند. هنوز جلسه‌ای تشکیل نداده‌ایم. در جلسه‌، مواردی که کادر فنی اعلام می‌کند و درخواست سرمربی مطرح می‌شود و اگر لازم باشد ما بازیکن را به کمیته انضباطی دعوت خواهیم کرد در غیر این صورت باید ببینیم چه اتفاق دیگری می‌افتد.

وی در جواب این سؤال که آیا امکان دارد رضایی را مثل دفعات گذشته ببخشید، تصریح کرد: صحبت سر بخشیدن یا نبخشیدن نیست. اول باید جرم یک نفر ثابت شود و بعد برای او مجازاتی در نظر بگیریم. در سال 86 هم که شیث با ما بود وقتی تصمیم گرفته شد دیگر نباشد، از ما جدا شد. هر زمان کادر فنی تصمیم بگیرد بازیکنی در جمع ما نباشد، طبیعتا از جمع ما خارج خواهد شد.

 کاشانی در ادامه  درباره اخبار منتشر شده در خصوص پیوستن علی کریمی به پرسپولیس گفت: آقای کریمی از افتخارات فوتبال کشورمان هستند و سال‌ها برای فوتبال ما زحمت کشیده‌اند مخصوصا برای تیم پرسپولیس. با توجه به لیست تیم خود در لیگ برتر و جام حذفی نمی‌توانیم از ایشان استفاده کنیم. ما فقط می‌توانیم یک بازیکن زیر 23 سال جذب کنیم که با توجه به درخواست کادر فنی این کار را انجام خواهیم داد.

وی افزود: برای لیگ قهرمانان آسیا دو جای خالی در لیست خود داریم. منتظر هستیم اگر کادر فنی نیازی به آقای کریمی داشت، اعلام کند و مقدمات کار را انجام دهیم. در جلسه‌ای تکلیف نهایی این موضوع را روشن خواهیم کرد.

وی درباره اینکه بازیکن آسیایی شما از کدام کشور خواهد آمد، گفت: در حال انجام مقدمات کار هستیم و انشاءالله اگر قطعیت پیدا کرد موضوع را اعلام خواهیم کرد.

 کاشانی در جواب این سؤال که چرا اینقدر درباره کریمی اظهار نظرهای مختلف می‌شود تاکید کرد: علی کریمی یک پرسپولیسی است. ایشان به پرسپولیس علاقه دارد و پرسپولیس هم به ایشان علاقه دارد. طبیعتا رایزنی‌هایی انجام می‌شود و حرف و حدیث‌هایی در آن وجود دارد. کریمی از فوتبالیست‌های بسیار خوب ما است و هر جا که باشد می‌تواند منشاء موفقیت باشد. شما الان می‌بینید تیم‌های مختلفی خواهان به خدمت گرفتن کریمی هستند و انشاءالله هر اتفاقی که منشاء خیر و برکت باشگاه پرسپولیس و کریمی است‌،‌ رخ دهد.

کاشانی در پایان در خصوص حضور هواداران در نیم فصل دوم لیگ برتر جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه‌ها گفت: به خاطر این هواداران همیشه وارد زمین می‌شویم. امیدوارم هواداران فهیم، خونگرم و دوست‌داشتنی پرسپولیس در نیم فصل دوم مثل همیشه یار و یاور ما باشند تا انشاءالله بتوانیم با نتایج خوب با تلاش کادر فنی و بازیکنان آنها را خوشحال کنیم. کار سختی داریم اما انشاءالله با حمایت هواداران نتایج خوبی خواهیم گرفت.

کد خبر 126808
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز