پرسپولیس که در تورنمنت شش جانبه دبی شرکت کرده است در دومین دیدار خود مغلوب زنیت سن پترزبورگ روسیه شد.

فوتبال

سرخ‌های تهران دوشنبه شب مقابل زنیت به میدان رفتند که هدایتش را اسپالتی سرمربی سابق رم ایتالیا برعهده دارد. حالا این تیم با شکست دوشنبه شب باید برای کسب مقام سومی، امروز با تیم زیلینای اسلواکی دیدار کند. پرسپولیس در حالی با گل‌های کرژاکف و سرگئی‌سماک که در دقایق 7 و 79 به ثمر رسید مقابل زنیت سن‌پترزبورگ شکست خورد که این دیدار باز هم اتفاقاتی حاشیه‌ای برای تیم قرمزپوش پایتخت درپی داشت و شیث رضایی مدافع پرحاشیه این تیم با تصمیم علی دایی و باشگاه اخراج شد.

بازگشت به تهران

تمام اتفاقات حاشیه‌ای بازی پرسپولیس و زنیت بعد از صحنه‌ای بود که رضایی به‌دلیل یک اشتباه فاحش و دادن پاس گل به بازیکن حریف بلافاصله تعویض شد، آن هم درحالی‌که فقط 10دقیقه قبل وارد زمین شده بود. شیث بعد از تعویض در پاسخ به شعارهای هواداران پرسپولیس که در ورزشگاه حضور داشتند حرکتی انجام داد که دایی را مجبور به اخراج او از تیم کرد. سایت باشگاه پرسپولیس هم در این مورد نوشت: «رضایی به‌علت بی‌احترامی به هواداران پرسپولیس در دیدار این تیم مقابل زنیت از اردوی دبی اخراج شد و به تهران برگشت.»

شیث که رفت و برگشت‌هایش به پرسپولیس به یک سوژه تکراری تبدیل شده، برای دومین بار است که از پرسپولیس اخراج می‌شود. او مهر ماه سال‌جاری و بعد از دیدار برابر استقلال از سوی دایی کنار گذاشته شد اما بازهم به جمع بازیکنان برگشت. انتظار می‌رفت با توجه به اتفاقات گذشته دیگر چنین مشکلاتی برای مدافع پرسپولیس به‌وجود نیاید ولی رضایی همچنان درگیر حاشیه‌هاست و حالا تکلیف این بازیکن بعد از حضور در کمیته انضباطی باشگاه مشخص خواهد شد.

شیث علیه دایی

شیث پس از اتفاقاتی که چند ماه پیش در دربی افتاد اخراج شد ولی مصاحبه‌ای علیه دایی انجام نداد ولی این بار احتیاط را کنار گذاشت و در گفت‌وگو با یکی از سایت‌های خبری علیه سرمربی تیم موضع گرفته. رضایی ابتدا در مورد خبر درگیری لفظی با هواداران پرسپولیس می‌گوید:« با یک نفر بحث کردم و همه بچه‌ها و اعضای تیم می‌دانند آن فرد هوادار پرسپولیس نیست.

او یک استقلالی بود که حرف‌های نامربوط به من می‌زد و هر چه لایق خودش بود را به من گفت.» او ادامه می‌دهد: «پرسپولیس در این فصل بدترین نتایج تاریخ فوتبالش را گرفته اما همیشه 3عامل بابت این شکست‌ها معرفی می‌شوند؛ داور، شیث و لیدرها. یعنی ما هیچ مشکل فنی نداریم و همیشه این سه عامل باعث باخت می‌شوند؟ فکر می‌کنم دایی فقط دنبال بهانه است تا مرا کنار بگذارد.

قسم می‌خورم که با دایی اختلافی ندارم و می‌توانستیم یک بار من و او رودررو سوء تفاهمات را برطرف کنیم اما آنقدر فاصله‌ها را زیاد کرده بودند که این امکان هم فراهم نشد و هر وقت می‌خواستم طرفش بروم او رویش را برمی‌گرداند.»شیث که حالا بازوبند کاپیتانی را هم از او گرفته اند، در این مورد حرف‌های جالبی می‌زند: «اگر بگویم ناراضی نیستم دروغ گفته‌ام. من ناراحتم و این اتفاق را یک توهین برای خودم تلقی می‌کنم. نمی‌شود در طول یک فصل بزرگ‌تر یک تیم باشی و بعد تو را در ردیف آخر قرار دهند. آن انتخابات هم شبیه نمکی بود که روی زخم پاشیده شد. البته دایی قبل از رای‌گیری گفت به کسی رای بدهید که مورد نظر من است.»

او تاکید می‌کند: «از این دلخورم که چرا دایی به جای حرف زدن با من باید به حرف‌های یک گزارشگر گوش کند. آن روز که بازوبند روی مچ من آمده بود، فردوسی‌پور مدام در مورد این موضوع حرف زد و من توقع داشتم بعد از آن قضیه، دایی چند کلمه با من حرف بزند اما این کار را نکرد. من می‌خواهم مردم در این مورد خودشان قضاوت کنند که آیا توجه کردن به حرف یک گزارشگر و تاثیرات خاص برنامه‌اش کار درستی بود یا شنیدن حرف یک بازیکن؟»

او در پایان می‌گوید: «من تابع نظر باشگاه هستم و اگر بگویند برو می‌روم. شک هم نکنید اگر بروم کاری می‌کنم که دوباره به این تیم برگردم. من این تیم و هوادارانش را با هیچ‌چیز عوض نمی‌کنم و منتظر فرصت برای بازگشت خواهم بود.»

کد خبر 126642

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز