رئیس دیوان عالی کشور گفت: اگر اشرار جامعه اعدام نشوند، ناامنی مضاعف می‌شود و این اعدام‌ها موجب ثبات و امنیت در جامعه می‌شود.

 آیت‌الله محسنی گرکانی

به گزارش روابط عمومی دیوان عالی کشور، آیت‌الله محسنی گرکانی با بیان اینکه باید خدا را شاکر باشیم که به ما توفیق داده حوایج مردم و مشکلات جامعه به دست ما حل شود، خاطرنشان کرد: همه ما باید در این راه با تمام توان حرکت کنیم و اینکه مظلومی را به حقش برسانیم و از دست ظالمی نجات دهیم از ارزش والایی بر خوردار است.

وی با انتقاد از کسانی که در مورد مجازات اعدام تبلیغات سوء می‌کنند، تصریح کرد: اگر اشرار جامعه اعدام نشوند، ناامنی مضاعف می‌شود و این اعدام‌ها موجب ثبات و امنیت در جامعه می‌شود و این مسئله که آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در برخورد با اشرار، خیانتکاران و جنایتکاران قاطعیت دارند، موجب بروز رضایت مندی در جامعه شده است.

رئیس دیوان عالی کشور در پایان افزود: قصاص سریع جانی میدان کاج موجب بازگشت آرامش به آحاد افراد جامعه شد. بخش مهمی از امنیت جامعه به دست قوه قضاییه است و با توجه به اینکه احکام صادره براساس قوانین اسلام است، همه باید در برابر آن تمکین کنند و احکام صادره با قاطعیت و سرعت اجرا شود.

کد خبر 126133

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز