همشهری آنلاین : وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ساختار آموزشی 6-3-3 نهایی شده و تغییری پیدا نمی کند،‌ گفت: زمان اجرای این ساختار مشخص نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه همایش جوانان حامی فلسطین درباره اینکه نظام آموزشی جدید به چه شکل اجرا می شود، گفت: برخی، تفسیرهای گوناگونی از این ساختار کرده اند اما اصل قضیه روشن است و نظام جدید 6-3-3 است که در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد؛ اما آنچه که هم اکنون در شورا مطرح شده نحوه اجرای این ساختار است.

حاجی بابایی ادامه داد: اگر زمان اجرای این ساختار زود مصوب شد آن را اجرا می کنیم و اگر دیر مصوب شد ناگزیر هستیم که یکسال آن را به تاخیر بیندازیم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: من مجری قانون هستم و هر زمان که قانون به دست من رسید آن را در کوتاهترین زمان اجرا می کنم

حاجی بابایی درباره تعیین تکلیف معاونت پرورشی گفت: بحث من این بود که این معاونت به مدت یک ماه نیاز به اصلاح ساختار دارد و به همین دلیل فردی را معرفی نکردم.

وی با بیان اینکه تغییر معاونت های پرورشی در چهار سال گذشته به علت تغییر وزیران آموزش و پرورش طبیعی بوده است، گفت: اصلا ممکن است تا زمانی که در وزارتخانه هستم هر ساختار و مدیری را برای سرعت بخشیدن به امور تغییر دهم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: علت تغییر ساختار دوباره معاونت پرورشی این است که شورای عالی انقلاب فرهنگی آموزش عمومی قرآن را به ما سپرده و باید اداره کل مستقلی را در این زمینه ایجاد می‌کردیم. اما معاون پرورشی را به زودی معرفی می کنم.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سئوالی درباره علت تحقیق و تفحص مجلس از آزمون استخدامی گفت: در این باره اطلاع ندارم و موردی به من اعلام نشده است.

کد خبر 126017

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز