همشهری آنلاین : معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با رد خبر تعطیلی مدارس در روزهای پنجشنبه گفت: شاید در مجتمع های روستایی برای برگزاری کلاس‌های ضمن خدمت و جلسات هماهنگی به ضرورت مدارس تعطیل شوند.

وزارت آموزش و پرورش

فاطمه قربان در گفتگو با خبرگزاری مهر با بیان این مطلب افزود: به طور کلی در آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت تعطیلی روزهای پنجشنبه مطرح نبوده و نیست و تنها بحث بر سر این است که کلاس های درس در این روز چگونه برگزار شوند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: البته تا کنون به جمع بندی خاصی نرسیده ایم و هیچ تصمیمی در این باره گرفته نشده است.

قربان تاکید کرد: مدارس ابتدایی کشور در سال تحصیلی آینده در 6 روز و طبق ساعت آموزشی تعریف شده کنونی فعالیت می‌کنند و تنها در روزهای جمعه تعطیل هستند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش افزود: آنچه که درباره تعطیلی عنوان شد مربوط به مجتمع های آموزشی روستایی است که باید برای معلمان آنها در روزهای پنجشنبه، کلاس‌های آموزشی و هم اندیشی برای هماهنگی بیشتر برگزار شود. به همین دلیل به مدیران مجتمع های آموزشی عنوان کرده ایم به شکلی که ساعات درسی دانش آموزان آسیبی نبیند برای معلمان در روزهای پنجشنبه این جلسات و کلاس‌ها را برگزار کنند.

کد خبر 125421

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز