همشهری آنلاین : وزیر آموزش و پرورش با تاکید براینکه که اجرای این طرح بستگی به تصویب آن در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی دارد و هنوز در حد یک طرح کارشناسی است، گفت: دانش‌آموزان و فرهنگیان مقطع ابتدایی و خانواده‌های آنها باید منتظر بمانند تا اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی این طرح را کارشناسی کرده و در این باره تصمیم‌گیری کنند.

 حمید رضا حاجی‌بابایی درگفت‌وگو با ایلنا، با تاکید بر اینکه این تصمیم ابتدا در رابطه با مدارس روستایی گرفته شد، اظهار داشت: این تعطیلی تنها شامل دانش آموزان ابتدایی است، که عمده این تصمیم بیشتر برای کلاس‌های چند پایه مجتمع‌های آموزشی روستایی تحصیل می‌کنند نیز می‌شود .

وی افزود: دانش آموزان و فرهنگیان مقطع ابتدایی و خانواده‌های آنها باید منتظر بمانند تا اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی این طرح را کارشناسی کرده و در این باره تصمیم‌گیری کنند‏،چرا که این مسئله در آخرین مراحل تصویب خود است.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: این طرح به تصویب شورای‌عالی آموزش و پرورش رسیده است و بر این اساس کارهای کارشناسی نیز بر روی آن انجام شده است. 

 تعطیلی مدارس ابتدایی طرحی است که از سال گذشته به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش به شورای عالی آموزش و پرورش ارجاع شد که پس از تصویب این نهاد به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شد. مسئولان وزارت آموزش و پرورش هدف از این طرح را افزایش توان معلمان و کادر آموزشی مدارس ابتدایی با توجه به حساسیت این مقطع عنوان کرده اند.

کد خبر 126388

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز