همشهری آنلاین: نخست وزیر ایتالیا که پیشتر نیز وعده پوشالی دفن زباله های شهر ناپل را داده بود، امروز نیز قول داد بحران زباله را در این شهر تا آغاز سال جدید میلادی حل کند.

garbage- Naples

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی یورونیوز، سیلویو برلوسکنی نخست وزیر ایتالیا به ساکنان شهر ناپل وعده داد بحران زباله در این شهر تا پیش از آغاز سال جدید میلادی به پایان خواهد رسید.

نخست وزیر ایتالیا در پایان جلسه فوق العاده رسیدگی به بحران زباله شهر ناپل با مسئولان محلی این شهر، به مردم وعده داد تا دو روز دیگر هیچ زباله را در سطح شهر مشاهده نخواهند کرد.

وعده‌ای که سیلیو برلوسکنی از زمان رسیدن به قدرت در ایتالیا آن را بارها و بارها اعلام کرده است اما تا کنون جامه عمل به وعده های خود نپوشانده است.

تنها دو روز به آغاز سال جدید میلادی باقی مانده است و انبوهی از زباله سطح سومین شهر بزرگ ایتالیا را پوشانده است.

گرچه ماموران شهرداری‌ها شب و روز در حال بارگیری و تخلیه زباله‌های ناپل هستند اما بسیاری از خیابان‌های این شهر همچنان پوشیده از زباله است.

مسئولان محلی شهر ناپل اعلام کرده اند ماموران آتش نشانی در بسیاری از نقاط شهر مستقر شده‌اند چرا که بیم آن دارند که زباله‌های انباشته شده، مشتعل شوند و خسارت‌های ناگواری برجای بگذارند.

کد خبر 124472
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز