همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در کنفرانس خبری پیش از دیدار با قطر، تیم‌های ایران، کره جنوبی، ژاپن، عربستان و قطر را از شانس‌های قهرمانی جام ملتهای آسیا 2011 دانست.

قطبی جام ملت‌های آسیا

 به گزارش ایسنا، افشین قطبی که به همراه ابراهیم میرزاپور در این کنفرانس با حضور خبرنگاران خارجی در محل مرکز اصلی خبری جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه خلیفه دوحه شرکت کرده بود، در این رابطه افزود: البته معمولا در اینگونه مسابقات تیم یا تیم‌هایی که انتظار درخشش آنها نمی‌رود، می‌درخشند و به مراحل بالا می‌رسند.  وی نمونه این گونه تیمها را عراق دانست که در دوره قبلی قهرمان شد.

 قطبی در ابتدای این کنفرانس، کسب میزبانی مسابقات جام جهانی 2022 را به قطر تبریک گفت و درباره گروهی که ایران در جام ملتهای آسیا قرار گرفته، افزود: همه گروه‌ها سخت است بویژه گروه ما اما هدف ما قهرمانی در این مسابقات است و دیدارهای تدارکاتی که در این اردو داریم ازجمله مسابقه روز سه شنبه با قطر، در راه رسیدن به این هدف است.

 وی همچنین به سوال های خبرنگاران درباره شرایط تیم ایران و روند رو به پیشرفت آن پاسخ داد.

  در این مصاحبه میرزاپور نیز به چند سوال خبرنگاران پاسخ داد. از جمله وی درباره بهترین مهاجمان تیم های آسیایی از دیدگاه خودش گفت: من بعنوان یک دروازه بان از هیچ مهاجمی ترس ندارم. البته تیم‌های آسیایی مهاجمان خوبی دارند اما معمولا در هر دوره از مسابقات چهره‌های جدید هم ظهور می کنند که نمی‌توان از هم اکنون پیش‌بینی کرد.

کد خبر 124302
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز