مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: سخنگوی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور اعلام کرد: دولت با افزایش غیرقانونی کرایه‌های درون شهری و برون شهری برخورد می‌کند.

تاکسی

حسین هاشمی امروز در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر؛ مسافربرهای شخصی غیرمجاز و آژانس‌هایی را که فاقد کد فعالیت از وزارت بازرگانی هستند عامل اصلی افزایش خودسرانه نرخ کرایه‌ها دانست.

وی در ادامه از تشکیل کمیته‌ای در وزارت کشور خبر داد و گفت: بر اساس آیین نامه‌ای که در این خصوص تنظیم شده است، دولت با این گروه از رانندگان به شدت برخورد می‌کند.

هاشمی همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف وانت بارها و آژانس‌ها آن را با شماره تلفن 124 وزارت بازرگانی در میان بگذارند.

هاشمی شماره تلفن 1888 سازمان تاکسیرانی تهران را ویژه مسافربرهای شخصی و ساماندهی شده که خلاف مقررات عمل می‌کنند دانست و گفت: مردم می‌توانند از این طریق نیز شکایات خود را مطرح کنند.

وی به شماره پیامک 3000143 اشاره کرد و افزود: این سامانه برای مسافربرهای غیرمجاز و آژانس‌های بین جاده ای و برون شهری درنظر گرفته شده است و مردم می‌توانند با اعلام شماره پلاک خودرو و مشخصات اژانس متخلف، شکایت خود را برای رسیدگی اعلام کنند.

سخنگوی ستاد مدیریت حمل ونقل و سوخت کشور در خصوص رانندگان متخلف شهرستانی گفت: در شهرستان‌ها سامانه‌های تلفن‌های مربوط به سازمان‌های تاکسیرانی آماده رسیدگی به شکایات مردم هستند.

هاشمی شماره پیامک 3000020 را که پیش از این اعلام شده است، یکی دیگر از راه‌های اعلام شکایات مردمی دانست و تاکید کرد: دولت آمادگی کامل دارد تا با هرگونه تخلف در خصوص افزایش خودسرانه کرایه‌ها مقابله کند.

کد خبر 123887
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز