همشهری‌آنلاین: استاندار تهران اصلاح قیمت سرویس دهی خدمات آژانس و تاکسی در سطح استان را اعلام کرد گفت: ‌این اصلاح قیمت از امروز اجرایی می شود

taxi

به گزارش سرویس «شهری» ایسنا، مرتضی تمدن گفت: ‌بر این اساس قیمت سرویس دهی تاکسی‌ها و آژانس‌های درون شهری در شهر تهران حداکثر 15 و در شهرهای غیر از تهران حداکثر 20 درصد افزایش خواهد یافت .

استاندار تهران افزود: ‌همانگونه که تا امروز ناوگان حمل و نقل عمومی بخصوص حمل و نقل درون شهری حداکثر همکاری را در امر سرویس دهی به مردم بعمل آورده‌اند، انتظار می‌رود در این مرحله و با اصلاح قیمت‌ها ضمن رعایت سقف اعلام شده اجازه سوء استفاده و اجحاف به شهروندان را نداده و خود بهترین ناظر و مراقب در این زمینه باشند.

استاندار تهران گفت: ‌با همکاری اتحادیه‌ها و دستگاههای نظارتی نیز روند کنترل قیمت‌ها صورت خواهد پذیرفت.

وی از شهروندان نیز که از ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری از جمله تاکسی و آژانس استفاده می‌نمایند خواست تا در صورت مشاهده هرگونه افزایش بیش از قیمت‌های اعلام شده مراتب را در شهر تهران به شماره 1888 و در شهرستانهای استان به شماره 124 اعلام نمایند.

همچنین فرمانداریهای تمامی شهرستانهای استان تهران نیز آماده دریافت هرگونه نظر، پیشنهاد و هرگونه تخلف ناوگان حمل و نقل عمومی از سوی شهروندان می‌باشد

کد خبر 124458

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز