رئیس گروه تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ممنوعیت برگزاری زنگ ورزش مدارس شهر تهران از شنبه به‌دلیل خارج شدن وضعیت آلودگی هوا از حالت هشدار، لغو شد.

ورزش مدارس

حسین بابویی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: طبق اعلام سازمان هواشناسی، آلودگی هوا از حالت هشدار خارج ‌شده است و جای نگرانی برای دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها وجود ندارد. وی با اشاره به اینکه زنگ ورزش مدارس طبق روال گذشته برگزار می‌شود، ادامه داد: دانش‌آموزان بعد از چند هفته که به‌دلیل آلودگی هوا از انجام فعالیت‌های ورزشی محروم بودند، از شنبه بدون محدودیت می‌توانند با حضور در حیاط مدرسه زیرنظر مربی ورزش فعالیت‌های ورزشی خود را آغاز کنند.

رئیس گروه تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: به‌دلیل برگزار نشدن زنگ ورزش مدارس به جهت آلودگی هوا در هفته‌های گذشته، با هماهنگی که با مدیران مدارس صورت گرفته است مقرر شد با ارائه راهکارهای مناسب این عقب‌ماندگی جبران ‌شود و خانواده‌ها نگران این موضوع نباشند.

بابویی تصریح کرد: در هفته‌های گذشته آموزش شنا دانش‌آموزان پایه سوم دبستان نیز به‌دلیل تشدید آلودگی هوا لغو شده بود که با برطرف شدن این معضل ازشنبه این مهم همانند گذشته انجام می‌شود. وی بیان کرد: دانش‌آموزان با وجود جسم و روحی سالم و شاداب می‌توانند به درجات بالای علمی دست یابند و الزام رسیدن به این مهم، برگزاری دقیق و مداوم زنگ ورزش در مدارس است چرا که اگر وقفه‌ای در انجام این مهم رخ دهد به جسم و روح آنها به‌شدت ضربه وارد می‌شود.

رئیس گروه تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران خاطرنشان کرد: این اداره کل تمام تلاش خود را برای برگزاری شایسته زنگ ورزش در مدارس به کار گرفته است و در این زمینه از هیچ اقدامی که به تحقق این هدف کمک کند، فروگذار نخواهد بود. زنگ ورزش مدارس طی چند هفته گذشته به‌دلیل آلودگی شدید هوا در شهر تهران، برگزار نمی‌شد.

کد خبر 123324

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز