جمعه ۲۶ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی امید از تصمیم برای قطع همکاری‌اش با این تیم خبر داد.

پیروانی

 غلامحسین پیروانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ تصمیمش برای ادامه یا قطع همکاری با تیم امید گفت: فکر می‌کنم تا دو سه روز آینده وضعیت قطعی‌ام مشخص شود اما به فکر این هستم که با کدخدامنشی و جوری که کفاشیان ناراحت نشود، همکاری‌ام را با فدراسیون فوتبال قطع کنم.

 وی افزود: از فدراسیون فوتبال و شخص کفاشیان متشکرم. او آدم بسیار خوب و دوست داشتنی‌ است و کمال همکاری را با ما داشت. باید از سعیدلو و کمیته فنی فدراسیون فوتبال هم تشکر کنم اما واقعا برای دشوار است که بخواهم در شرایطی که ناحق‌گویی‌های بسیاری شده به کارم ادامه دهم. از کسانی که از خدا نمی‌ترسند بی‌نهایت می‌ترسم و این قدر بی‌غیرت نیستم که این ناحق‌گویی‌ها را فراموش کنم.

 پیروانی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به زمان کم باقی مانده تا شروع رقابت‌های انتخابی المپیک نمی‌توانید با وجود آنچه که ناحق‌گویی می‌خوانید به کارتان در تیم امید ادامه دهید گفت: شخصیتم اجازه نمی‌دهد که هرچه می‌گویند را تحمل کنم. اگر کادر فنی بعدی بخواهد حاضرم برای موفقیت در مسابقه‌های پیش رو هر گونه مشورتی بدهم. ضمن این که تیم امید هم تیم بدی نیست اما واقعا هرچه فکر می‌کنم می‌بینم صلاح نیست که به کارم در تیم امید ادامه بدهم. ضمن این که کسانی که ناحق‌گویی کردند را در ایام محرم نفرین کردم.

 وی افزود: شرمنده فدراسیون، کفاشیان، تاج، نبی و کمیته فنی شدم که نتوانستم برابر ژاپن تیم را به موفقیت برسانم. اگر در آن بازی به پیروزی می‌رسیدیم،‌ شرایط طور دیگری رقم می‌خورد اما حالا کسانی هستند که تمام دستاوردهای من را در 10 سال حضورم در فجر زیر سوال بردند و من شرایط را برای ادامه همکاری با تیم امید فراهم نمی‌بینم و فکر می‌کنم کادر فنی بعدی می‌تواند در مدت باقی مانده، تیم خوبی را برای رقابت‌های انتخابی المپیک آماده کند.

کد خبر 123309
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز