همشهری آنلاین : قائم مقام رییس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران گفت: علی‌رغم تعطیلی مدارس شهر تهران بدلیل آلودگی هوا، تقویم امتحانی دانش‌آموزان شهر تهران تغییر نمی‌کند و این برنامه کماکان به قوت خود باقی است.

اکبر حامدی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: کلاس‌های تقویتی دانش‌آموزان در مدارس تهران دایر است، لذا هیچ گونه نگرانی از عقب ماندن دانش آموزان از برنامه درسی وجود ندارد و دانش آموزان می‌توانند به صورت اختیاری از این کلاس‌ها بهره‌مند شود.

وی در پاسخ به این که با توجه به تعطیلات گذشته آیا بحث اضافه شدن 2 هفته‌ به سال تحصیلی اجرایی می‌شود، اظهار کرد: این بحث از سوی وزیر آموزش و پرورش آن هم در صورت تداوم تعطیلی مدارس شهر تهران عنوان شده بود، اما با توجه به اینکه در حال حاضر مدارس به فعالیت خود ادامه می‌دهند و تقویم آموزش همچنان برقرار است، درباره اجرایی شدن این مساله، هنوز تصمیم قطعی اتخاذ نشده است.

قائم مقام رییس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه امتحانات دانش‌آموزان تهرانی در تمامی مقاطع تحصیلی از 8 تا 23 دی ماه به صورت داخلی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: تقویم امتحانی دانش‌آموزان شهر تهران هیچ تغییری نکرده و برنامه امتحانی کماکان به قوت خود باقی است.

حامدی پیش از این نیز گفته بود: دانش‌آموزان سوم دبیرستان در ترم اول تحصیلی هیچ امتحانی به صورت درس نهایی نخواهند داشت و تمام امتحانات آن‌ها به صورت داخلی برگزار می‌شود، اما برای دانش‌آموزان پیش دانشگاهی بر اساس برنامه‌ای که اعلام خواهد شد، برخی از دروس به صورت نهایی برگزار خواهد شد.

کد خبر 123000

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز