همشهری آنلاین: کانون نوازندگان کلاسیک که بیش از 1500 عضو دارد، عصر سه‌شنبه در خانه هنرمندان، نوبت دوم مجمع عمومی خود را با 25 عضو برگزار کرد و هیئت مدیره تازه خود را شناخت.

نوازندگان کلاسیک خانه موسیقی

به گزارش همشهری آنلاین در این نشست که با حضور فرزاد دانشمند،رئیس هئیت مدیره و اعضای این کانون برگزار شد، اکثریت سخنرانان از بی‌اعتنایی و بی توجهی افراد و اعضاء و حضور کم تعدادشان گله مند شدند.

برابر گزارش رئیس هیئت مدیره کانون نوازندگان کلاسیک بیش از 600 نفر ازاعضای این کانون امکانات بیمه‌ای خانه موسیقی استفاده می‌کنند، ولی برخی از‌آنها از پرداخت حق عضویت هم اجتناب می‌کنند.

در ادامه سید ابوالحسن مختاباد ، بازرس خانه موسیقی ،ضمن بیان برخی موارد آیین‌نامه‌ای برای برگزاری نوبت دوم مجمع عمومی کانون یاد شده گفت که آدم احساس شرمساری می‌کند که از این همه افراد عضو تنها 25 نفر حضور پیدا کرده اند.

در ادامه نامزد‌های کانون به بیان دیدگاه‌های خود درباره این کانون پرداختند که از جمله آنها اکبر محمدی نوازنده نامدار ارکستر سمفونیک هم گفت که باید همتی افزونتر به خرج داد و کارها را بهتر به پیش راند.

در پایان بعد از رای گیری به ترتیب افراد زیر بیشترین آراء را به دست آوردند که فرزاد دانشمند و امیرپدرام طاهریان(21 رای)،مهرک صفاییه و اکبر محمدی(19 رای) و سیمون آیوازیان با 18 رای به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و هومن عباسی شمسی با 10 رای و محسن کوهستانی با 5 رای به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

خسرو بهرامی با 20 رای به عنوان بازرس اصلی و شیما ربیعی فر با 5 رای به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

کد خبر 122737

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز