گروه حوادث: مرد جوانی که در جنایتی مرگبار همسرش را با شلیک 2 گلوله در شهرک مسعودیه تهران به قتل رسانده بود از سوی قضات شعبه 71 دادگاه کیفری استان به قصاص محکوم شد.

ظهر 4 تیرماه 84 پس از آنکه  قتل زن 24 ساله‌ای به نام مریم در آپارتمانی در شهرک مسعودیه به کلانتری 157 گزارش شد، ماموران عازم این محل شدند.

کارآگاهان پلیس  هنگامی که با ورود به محل جنایت با جسد غرق خون زن جوان که با شلیک 2 گلوله به قتل رسیده بود مواجه شدند، همسر او را که تنها مظنون جنایت بود در محل حادثه دستگیر کردند. در حالی که در تحقیقات پلیسی از همسایه‌ها، آنها مدعی بودند لحظاتی قبل از جنایت صدای جروبحث شدید زن و شوهر جوان را شنیده‌اند، ماموران همسر مقتول به نام اصغر را به اداره آگاهی انتقال داده و بازجویی از وی را آغاز کردند.

اصغر در نخستین بازجویی‌ها با اعتراف به قتل همسرش گفت: من و همسرم 3 سال پیش ازدواج کردیم ولی همیشه بر سر مسایل مختلف  با یکدیگر درگیر می‌شدیم تا جایی که حتی تولد فرزندمان نیز باعث از بین رفتن اختلاف سلیقه‌ها و اختلافاتمان نشد.وی ادامه داد: روز حادثه در حالی که احساس بیماری می‌کردم همسرم از من خواست برای انجام کاری به بیرون از خانه برویم، ولی گفتم توانایی بیرون رفتن را ندارم و می‌خواهم استراحت کنم.

 در همین هنگام همسرم که تصور می‌کرد دروغ می‌گویم شروع به اعتراض کرد و من که نمی‌خواستم همسایه‌ها سروصدای ما را بشنوند سلاحی را که 6 ماه پیش خریده بودم برداشتم و با تهدید از او خواستم ساکت شود اما او به حرف‌هایم توجهی نکرد و فریادزنان به طرف در رفت که در همین هنگام دو گلوله به سویش شلیک کردم. همسرم نقش بر زمین شد و در حالی که  همسایه‌ها با شنیدن صدای شلیک گلوله خود را پشت در رسانده بودند منتظر ماندم تا پلیس سر برسد و مرا دستگیر کند.

پس از اظهارات اصغر، پرونده این جنایت خونین با صدور کیفرخواست از سوی دادسرای جنایی تهران در اختیار قضات شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت و صبح دیروز محاکمه مرد جوان با حضور 5 قاضی به ریاست قاضی عزیزمحمدی آغاز شد.

در این جلسه پس از آنکه اولیای دم مقتول برای داماد جنایتکار تقاضای قصاص کردند، متهم با قبول اتهام قتل عمدی همسرش و اظهار پشیمانی از دادگاه تقاضای بخشش کرد.
قضات دادگاه پس از پایان محاکمه وارد شور شده و مرد همسرکش را به قصاص محکوم کردند.

کد خبر 12228

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز