سپاهان در ابتدای فصل نتایج خوبی نگرفت ولی برای خیلی‌ها قابل پیش‌بینی بود که تیم زردپوش اصفهانی به مرور زمان خودش را به بالای جدول برساند.

فوتبال بازی

حالا شاگردان امیر قلعه‌نویی با 23 امتیاز(2 امتیاز کمتر از صدرنشین) در رده چهارم قرار دارند و این مربی امیدوار است که مثل فصل گذشته دوباره تیمش را به صدر جدول برساند. البته تعطیلی لیگ و لغو بازی‌های سپاهان یک مشکل بزرگ برای قلعه‌نویی است و او از این موضوع ناراحت است.

  • چرا بعد از بازی با تراکتورسازی از نحوه بازی سپاهان راضی نبودید؟

من در قیاس با روزهای اوج سپاهان، از بازی تیمم راضی نبودم ولی باید این را هم درنظر گرفت که ما مقابل تیمی مثل تراکتورسازی بازی کردیم که از لحاظ تاکتیکی تیم بسیار خوبی بود و قدرت زیادی داشت، با این حال خدا را شکر می‌کنم که 3امتیاز را گرفتیم.

  • مثل اینکه حرکت لاک‌پشتی شما برای رسیدن به صدر جدول آغاز شده است؟

بله، همینطور است و ما به‌دنبال رسیدن به صدر جدول هستیم ولی باید بگویم که اگر اشتباهات داوری نبود الان صدرنشین بودیم. من به قشر زحمتکش داوران احترام می‌گذارم ولی در چند بازی اشتباهات طوری رقم خورد که امتیازات حساسی را از دست دادیم. اگر این اتفاق نمی‌افتاد الان صدرنشین لیگ بودیم.من معتقدم که 4 امتیاز را به‌دلیل اشتباهات داوری از دست دادیم.

  • سپاهان این فصل قهرمان می‌شود؟

هدفی جز قهرمانی نداریم ولی سه، چهار تیم دیگر هم همین هدف را دارند و این کار سپاهان را سخت‌تر می‌کند.البته من بابت نحوه برگزاری لیگ برتر خیلی نگران هستم و می‌ترسم سپاهان در نهایت ضربه بخورد.در سیزده هفته گذشته که ضربه خوردیم و هر وقت آمدیم از لحاظ تاکتیکی شکل واقعی را به دست آوریم، لیگ برتر تعطیل شد. الان بلاتکلیفی مرا خیلی آزار می‌دهد و این خیلی عجیب است که نمی‌دانم تیمم چه زمانی بازی دارد.حالا من با این شرایط چطور می‌توانم برنامه‌ریزی کنم؟تیم ما در چند هفته اخیر به شرایط نسبتا خوبی رسیده بود ولی 3بازیکن سپاهان به تیم امید رفتند و باز هم مجبوریم که فعلا بازی نکنیم.

  • هیچ راهی نداشت که با غیبت این سه بازیکن، بازی‌های لیگ را ادامه دهید؟

شما جای من بودید بازی می‌کردید؟ من 3بازیکن مؤثر تیمم را ندارم و هادی عقیلی هم مصدوم است، با این شرایط چطور می‌توانم قبول کنم که سپاهان لیگ را ادامه دهد؟ به‌عنوان مثال اگر مسی و داوید ویا را از بارسلونا بگیرند، آیا این تیم قدرت اصلی‌اش را حفظ می‌کند؟

  • برخی معتقدند شما مربی تیمی هستید که ملی‌پوشان زیادی دارد و نباید اعتراضی داشته باشید.

من از مشکلات حرف می‌زنم و معتقدم در برنامه‌ریزی خیلی چیزها را رعایت نمی‌کنیم.من در جلسه کمیته فنی گفتم که تیم امید نباید با بازیکنان بزرگسال به بازی‌های آسیایی برود ولی گوش شنوایی وجود نداشت.

جالب اینجاست که بعد از این مسابقات باید در مقدماتی المپیک شرکت کنیم و حالا نمی‌دانم با نداشتن بازیکن بزرگسال چطور کنار می‌آیند.اگر بازیکنان ما را برای تیم امید نمی‌گرفتند، دچار بلاتکلیفی نمی‌شدیم و بازی‌های سپاهان هم لغو نمی‌شد.ما تازه به نوک قله رسیده بودیم و فقط امیدوارم با این اتفاقات سقوط نکنیم.

  • مصدومیت عقیلی برطرف نشد؟

خیر، متأسفانه او هنوز مصدوم است و تمرینات ویژه‌ای را انجام می‌دهد تا به شرایط بازی برسد.

  • از وضعیت ابراهیم توره راضی هستید؟

او یکی از بهترین بازیکنان خارجی فوتبال ایران است و الان به شرایط ایده‌آل رسیده است.توره در بازی با تراکتورسازی بازی خوبی را به نمایش گذاشت و گل قشنگی هم زد.

  • استقلال هم در هفته‌های اخیر نتایج خوبی گرفته است. در مورد تیم سابق‌تان چه صحبتی دارید؟

من فقط در مورد تیم خودم حرف می‌زنم و مسئول تیم دیگری نیستم. البته برای استقلال احترام خاصی قائل هستم و برای این تیم و هوادارانش آرزوی موفقیت دارم.

  • به‌نظر می‌رسد که امسال رقابت سختی با استقلال داشته باشید.

ما با همه تیم‌ها رقابت داریم و همه بازی‌ها سخت است.در بالای جدول هم رقابت سختی بین مدعیان قهرمانی وجود دارد و این کیفیت فنی لیگ را بالا می‌برد.

کد خبر 119621

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز