همشهری آنلاین: فرمانده نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه هفتم آذرماه سال جاری جدیدترین دستاوردهای نیروی دریایی رونمایی و به بهره برداری خواهد رسید، گفت: این نیرو آمادگی دارد که رسانه های گروهی را برای انعکاس اخبار به خلیج عدن ببرد.

amir sayari

امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین اخبار از حضور نیروی دریایی ارتش در خلیج عدن، اظهار داشت: امروز بحمدالله با حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش در خلیج عدن امنیت خطوط کشتیرانی و نفت کش ها در این محدوده جغرافیایی بطور کامل برقرار است.

وی با اعلام اینکه تاکنون در آبهای آزاد 20 مورد درگیری داشته ایم که به لطف خدا در همه آنها نیروی دریایی ارتش موفق بوده است، گفت: این توانمندی را داریم که با کمک کشورهای منطقه امنیت منطقه را برقرار کنیم ونیازی به حضور کشورهای فرامنطقه ای نیست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: نیروی دریایی ارتش آمادگی دارد که رسانه های گروهی را برای انعکاس اخبار به خلیج عدن ببرد.

وی در ادامه در خصوص جدیدترین دستاوردهای نیروی دریایی ارتش عنوان کرد: هفتم آذرماه سال جاری جدیدترین دستاوردهای نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران از جمله ارتقا توان زیر سطحی این نیرو رونمایی و به بهره برداری خواهد رسید.

لزوم تلاش رسانه ها در جبهه جنگ نرم

امیر سیاری در بخش دیگری از این گفتگو در بیان ارزیابی جایگاه رسانه ها در مقابله با جنگ نرم دشمن، خاطرنشان کرد: رسانه ها باید در مقابله با دشمن در جبهه جنگ نرم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت قدرت نرم بسیار بالایی برخوردار است، گفت: قدرت نرم ما از آرمانها و ارزشهای اسلام وانقلاب نشات گرفته است.

وحدت راه غلبه بر دشمن است

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: اگر همه ما با وحدت و هم افزایی وارد میدان شویم قطعا بر دشمن غلبه خواهیم کرد چون آرمانخواه هستیم.

وی در ادامه به توسعه فرهنگ دریایی اشاره کرد وافزود: انتظار ما از رسانه ها این است که جامعه را هرچه بیشتر با فرهنگ دریایی آشنا کنند.

کسی جرات عمل خطرناک بازرسی کشتی های ایرانی را نداشته است

فرمانده نیروی دریایی ارتش در بخش پایانی این گفتگو در خصوص موضوع بازرسی کشتی های ایرانی در منطقه نیز گفت: ما اقتدار خود را نشان داده ایم وهیچ کس هم تاکنون جرات نکرده است که دست به این عمل خطرناک بزند.

 

 

کد خبر 119467
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز