گروه شهری: شهردار تهران با اعلام تمدید مدت‌زمان برپایی سومین نمایشگاه و جشنواره تفریحات ورزشی در پارک رازی تا روز جمعه 14 آبان ماه، گفت: شهرداری خود را مکلف می‌داند که ورزش همگانی را تا خانه‌های مردم با کمترین هزینه رسانده و آن را در سبد خانوار شهروندان قرار دهد.

قالیباف

 

دکتر محمد باقر قالیباف در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه و جشنواره تفریحات ورزشی اظهار داشت: خداوند را شاکرم که در این مدت زمانی که به بازدید از غرفه‌ها می‌پرداختم شهروندان تهرانی، دختران و پسران جوان و خانواده‌ها را خوشحال می‌دیدم و از تمام مدیران و زحمتکشان شهرداری و همچنین سازمان ورزش و نیروی انتظامی که محیطی با این وسعت را با امنیت کامل، به مکانی مناسب برای تفریح و ورزش شهروندان تبدیل کردند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: برای برگزاری این جشنواره قهرمانان ورزش کشور که هم‌اکنون اعضای شورای شهر هستند، یعنی آقایان دبیر و هادی ساعی بسیار کوشیدند و علاوه بر آنها افراد زیادی از پیشکسوتان ورزش کشور با دلسوزی سازمان ورزش شهرداری تهران را برای برپایی این جشنواره یاری رساندند که باید از آنها نیز تقدیر و تشکر کرد.

شهردار تهران در ادامه در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما در شهرداری تهران باید به 2 موضوع به‌طور توامان توجه کنیم و آنها نیز بحث روحی روانی همراه با بحث سلامت شهروندان بوده که توامان باید مورد توجه قرار گیرد. وی گفت: به‌عنوان شهرداری باید بحث اوقات فراغت و تفریحات شهروندان را به‌طور مطلوب اجرایی‌سازیم چرا که برخی خانواده‌ها ممکن است به‌دلیل مشکلات اقتصادی نتوانند از این تفریحات بهره‌مند شوند و شهرداری مکلف است ورزش همگانی را تا خانه‌های مردم در محله‌ها رسانده و آن را در سبد اقتصادی خانوار با کمترین هزینه قرار دهد.

شهردار پایتخت اذعان داشت: در این چند سال ورزش محله‌ها در رشته‌های مختلف واقعا رشد چشمگیری داشته و امروز بیش از 600 زمین چمن در اختیار جوانان شهر قرار گرفته درحالی‌که در 5 سال گذشته تعداد زمین‌های چمن شهر تهران کمتر از
50 عدد بود.

قالیباف در ادامه اظهار امیدواری کرد با مشارکت مردم، شهرداری تهران بتواند در حوزه ورزش، تفریحات و اوقات فراغت خدمات‌دهی مطلوب‌تری را به انجام رساند. در ادامه مراسم نیز شهردار تهران با اهدای لوح از افشین قطبی سر مربی تیم ملی فوتبال کشورمان تقدیر به عمل آورد. همچنین در ادامه سیدمحمد حاج‌آقا‌میر، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه جشنواره و نمایشگاه تفریحی ورزشی در پارک 47 هکتاری رازی برگزار شده که 25 هکتار آن تحت پوشش نمایشگاه قرار گرفته است، اظهار داشت: روزانه بیش از 4 هزار نفر از این مکان بازدید می‌کنند.

 

کد خبر 119421

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز