سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: سومین جشنواره بزرگ قرآنی این نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران 27 مهر در مصلای تهران برگزار می‌شود.

قرآن

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، سومین جشنواره بزرگ قرآنی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران 27 مهر89 مصادف با میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، حضرت امام رضا(ع)، ساعت 17:30 در مصلای تهران برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، در این جشنواره تمام افرادی که در مسابقات قرآنی نیروی انتظامی حضور داشته‌اند، شرکت می‌کنند و طی مراسم باشکوهی از نفرات برگزیده این مسابقات تجلیل و تقدیر خواهد شد.

این سومین سال است که جشنواره بزرگ قرآنی در سراسر کشور برگزار می‌شود؛ طی سال اول در این جشنواره حدود 20 هزار نفر در کل کشور شرکت کردند و در همان سال در تهران با حضور شش هزار نفر این جشنواره برگزار شد.

در سال دوم نیز در این جشنواره 80 هزار نفر در سراسر کشور شرکت کردند و در این سال در تهران و در ورزشگاه آزادی حدود 16 هزار نفر حضور داشتند که این تعداد شرکت‌کننده نشان از توجه کارکنان و خانواده‌های نیروی انتظامی به مباحث و فعالیت‌های قرآنی دارد.

امسال دارالقرآن ناجا دو غرفه قرآنی به نام‌های غرفه «قرآن بخوانید و هدیه بگیرید» و غرفه «پاسخ به شبهات قرآنی» را در حاشیه این جشنواره در مصلای تهران برپا می‌کند.

کد خبر 118776
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز