همشهری آنلاین: دومین نشست تخصصی «رسم‌الخط قرآن کریم و نقش آن در آموزش قرآن» فردا، 19 مهرماه، با حضور پنج کارشناس علوم قرآنی و همکاری سازمان دارالقرآن‌ الکریم در خبرگزاری ایکنا برگزار می‌شود.

قرآن

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا)، نشست تخصصی «رسم‌الخط قرآن کریم و نقش آن در آموزش قرآن» ساعت 14 روز دوشنبه، 19 مهرماه، در سالن شورای خبرگزاری ایکنا برگزار می‌شود.

در این نشست «احمد حاجی‌شریف»؛ معاون آموزش، پژوهش و نظارت بر چاپ و نشر سازمان دارالقرآن الکریم، «سیدعلی سرابی»؛ سرپرست مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی ایران و حجت‌الاسلام و المسلمین «علی حبیبی»؛ مدرس حوزه و کارشناس رسم‌المصحف، حضور خواهند داشت.

همچنین «سیدمهدی سیف»، مدرس و کارشناس قرائت و رسم‌الخط قرآن کریم و «حسن تفکری»، مدیر انتشارات تلاوت سازمان دارالقرآن الکریم نیز در این نشست حضور می‌یابند.

این نشست، دومین جلسه از سلسله نشست‌هایی است که با همکاری سازمان دارالقرآن الکریم و خبرگزاری ایکنا با موضوع تأثیر مؤلفه‌های مختلف در آموزش قرآن کریم برگزار می‌شود.

نشست قبلی این موضوع با حضور این کارشناسان دوشنبه، 12 مهرماه، برگزار شد و به علت گستردگی بحث و ناتمام ماندن آن، نشست دوم نیز فردا پی‌گیری می‌شود. 

کد خبر 118065
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز