همشهری آنلاین: چهار امام جمعه قم با صدور پیام مشترکی ضمن گرامیداشت سفر مقام معظم رهبری به قم اظهار امیدواری کردند این سفر آثار و برکات فراوانی برای این استان داشته باشد.

رهبر

به گزارش خبرنگار مهر در قم، در این پیام که به امضای حضرات آیات ابراهیم امینی، رضا استادی و سید هاشم حسینی بوشهری و حجت‌الاسلام سید‌ محمد سعیدی رسیده آمده است: با عرض تبریک به مناسبت دهه مبارک و میلاد مسعود امام هشتم حضرت علی بن موسی‌الرضا و خواهر گرامیش حضرت معصومه (سلام الله علیها) و با عرض تشکر از عنایت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سفر رسمی به استان قم و دیدار با مراجع تقلید و اساتید و طلاب حوزه علمیه و دیدار با مردم انقلابی و شهیدپرور قم.

در این پیام تاکید شده است: مردم شریف استان قم، اساتید و طلاب حوزوی، مسئولان و امام جمعه و جماعت در انتظار مقدم شریف این مهمان عزیز میباشند که خود یکی از پرورش یافتگان و فرزندان شایسته این حوزه علمیه هستند.

در ادامه این پیام تأکید شده است: گرچه قم و حوزه علمیه همواره مورد عنایت مقام معظم ولایت بوده است امیدواریم در این سفر از عنایات بیشتری برخوردار گردند.

در این پیام آمده است: امید است که اساتید و مسئولان حوزوی با بهره‌گیری از رهنمودهای خردمندانه مقام معظم رهبری، با هماهنگی با مراجع تقلید و با توجه به نیازهای فرهنگی و نیازهای جدید زمان در برنامه‌های دروس حوزوی تحولی به وجود آورند.

در پیام امامان جمعه قم تصریح شده است: در خاتمه امیدواریم که این سفر مبارک در حل مشکلات گوناگون استان قم به ویژه شهر مقدس قم که در جهان از موقعیت خاصی برخوردار است تاثیر بسزایی داشته و در انجام این مهم بیش از پیش تسریع شود.

 

 

کد خبر 118586
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز