گروه سیاسی: استاندار قم با اشاره به سفر نزدیک مقام معظم رهبری به استان قم گفت: برکات این سفر شامل حال تمامی کشور خواهد بود و منحصر به‌خود استان نیست.

محمد حسین موسی‌پور با توجه به سفر مقام معظم رهبری به استان قم به مهر گفت: سفر مقام معظم رهبری به قم نقطه عطفی در تاریخ این شهر خواهد بود و خیر و برکات بسیاری نه‌تنها برای قم که برای تمامی کشور دارد.موسی‌پور ادامه داد: در این سفر رویکردها و رهنمودهایی را مقام معظم رهبری در مورد مسائل حوزوی و رویکردهای علمی و مذهبی تبیین خواهند کرد که این مسائل برکاتی برای تمام کشور خواهد داشت.

او گفت: مسائل خود استان نیز در این سفر طرح و رهنمودهایی از مقام معظم‌رهبری در این زمینه خواهیم داشت که فرصت‌های بسیاری را برای این شهر به ارمغان می‌آورد.

پیش‌بینی فرمانده انتظامی استان قم

فرمانده انتظامی استان قم نیز با بیان اینکه استقبال مردم قم از رهبر انقلاب پرشورترین استقبال در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود، گفت: یقین دارم که همه مردم، از پیر و جوان، زن و مرد، حوزویان و دانشگاهیان در این استقبال حضور خواهند داشت.
سردار مهدی توکلی در گفت‌وگو با خبرنگاران همچنین پیش‌بینی کرد استقبالی که مردم قم از مقام معظم‌رهبری در این سفر انجام می‌دهند در هیچ استان دیگری قابل مقایسه نخواهد بود.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: نیروهای انتظامی و امنیتی استان در این راستا برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده و هماهنگی‌های لازم بین نیروی انتظامی استان، وزارت اطلاعات، سپاه استان و همچنین سپاه ولی امر انجام گرفته است.
او ادامه داد: آمادگی لازم برای استقبال پرشور مردمی از مقام معظم رهبری فراهم شده است.

کد خبر 118170

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز