یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس‌جمهور صبح امروز بعد از این‌که در راستای دور سوم سفرهای استانی وارد فرودگاه شهرستان اردبیل شد و مورد استقبال مقامات محلی استان اردبیل قرار گرفت در جمع خبرنگاران به تشریح اهداف سفر دوروزه خود به استان اردبیل پرداخت.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری ایسنا، دکتر محمود احمدی‌نژاد در ابتدا گفت: خدا را سپاسگذارم که توفیق داد سفر سوم دولت به استان سرافراز، تاریخ‌ساز و تمدن‌آفرین اردبیل صورت بگیرد.

رییس‌جمهور ادامه داد: حقیقت این است که مردم استان اردبیل حق بزرگی بر گردن ملت ایران، استقلال و یکپارچگی ایران دارند مردمی که از ابتدا عاشق اهل بیت بودند و در طول تاریخ در این راستا حرکت کرده و بالاترین خدمت را به فرهنگ ولایی عرضه کردند. مردم این استان در راستای اسلام ناب محمدی(ص)، عظمت ملت ایران حرکت کردند. عظمت مردم این استان به عظمت سبلان و زلالی روح مردم این استان بسان چشمه‌سارهاست.

رییس‌جمهور در ادامه به تشریح برنامه‌های دولت در طول سفر دو روزه به استان اردبیل پرداخت و گفت: معاونین رییس‌جمهور و وزرا به شهرستان‌های مختلف استان اردبیل سفر و در جلسات شورای اداری شهرستان‌ها شرکت می‌کنند و به بازدید از برخی پروژه‌های می‌پردازند و پروژه‌هایی را نیز افتتاح می‌کنند. کارگروه تخصصی فرهنگ و هنر با حضور خودم تشکیل می‌شود و در این جلسه تصمیمات مهمی در رابطه با بهره‌برداری از خزانه فرهنگ و اندیشه این دیار گرفته می‌شود.

وی افزود: دیدار با منتخبان، خانواده شهدا و ایثارگران و مدیران استان از دیگر برنامه‌های دولت در طول این سفر است.

رییس‌جمهور ادامه داد: در طول سفر ملاقات‌های مردمی نیز پیش بینی شده و برخی معاونین وزرا و معاونین خود من دیدارهای مردمی با اقشار مختلف مردم در راستای حل مشکلات آن‌ها خواهند داشت.

رییس‌جمهور قرار است در جمع مردم اردبیل در ورزشگاه تختی شهرستان اردبیل سخنرانی کند.

 

 

کد خبر 118571
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز