دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۸۹ - ۲۰:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون اول رئیس جمهور با اشاره به ضرورت حذف واسطه‌ها و دلالان در چرخه تامین و توزیع کالاها و اقلام مورد نیاز مردم، بر لزوم بکارگیری، ساماندهی و نظارت بر تعاونی‌های مصرفی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نظارت بر آنها برای توزیع و عرضه محصولات با قیمت‌های مناسب تاکید کرد.

بازار تهران

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمدرضا رحیمی دوشنبه 19 مهر در جلسه کارگروه کنترل بازار با بیان اینکه با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه سرعت پیشرفت در کشور چند برابر می‌شود، تصریح کرد: عده‌ای سودجو قصد دارند که با ایجاد نگرانی در میان مردم مانع اجرای درست این قانون شوند.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه با اشاره به گزارش وزارت بازرگانی مبنی بر تامین و ذخیره سازی اقلام و کالاهای ضروری به میزان کافی گفت: در حال حاضر هیچ گونه نگرانی در خصوص ذخیره‌سازی کالاها و اقلام ضروری وجود ندارد و با کسانی که قصد تخلف و ایجاد خلل در وضع بازار دارند با جدیت برخورد خواهد شد.

رحیمی همچنین بر ضرورت تثبیت قیمت‌ها به همراه درج مبلغ بر روی محصولات تاکید کرد و گفت: بازرسان وزارت بازرگانی و سازمان تعزیرات با نظارت همه جانبه و دقیق، فروشندگان و توزیع کنندگانی که قصد دارند با افزایش قیمت‌ها بر مردم فشار وارد کنند را شناسایی کرده و با جدیت تمام با آنان برخورد خواهند کرد.

در این نشست همچنین با بحث و تبادل نظر در خصوص پیشنهادات ارائه شده ازجانب دستگاه‌های مختلف، تصمیمات لازم در جهت تنظیم اعتبارات و ساماندهی واردات به گونه‌ای که نیازهای مردم تامین شود و چرخه تولید مورد حمایت قرار گیرد اتخاذ شد.

کد خبر 118143
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز