یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۴
۰ نفر

گروه اقتصادی: دلار در بازار ارز داخلی رکورد جدید قیمت 1055تومان را تجربه کرد

افزایش قیمت دلار و کاهش قیمت یورو در بازارهای جهانی، بازار ارز تهران را نیز با افزایش قیمت دلار به 1055 تومان و کاهش قیمت یورو به 1267 تومان مواجه کرده است.

در همین حال تحت‌تأثیر نوسانات قیمت دلار و یورو قیمت طلا نیز در بازارهای جهانی روند افزایشی داشته است و بازارهای داخلی نیز از این نوسانات تاثیر پذیرفته است. در روز جمعه روند معاملات بازار طلا در جهان افزایشی بود و با این تحول قیمت سکه به‌عنوان شاخص قیمت طلا در کشور نیز افزایش داشت.

به گزارش مهر، صرافان بازار تهران دیروز قیمت فروش هر دلار آمریکا را 1055 تومان و قیمت خرید را 1050 تومان و قیمت فروش هر یورو را نیز 1267 تومان و قیمت خرید آن را 1262 تومان اعلام کردند.

روز پنجشنبه هفته گذشته قیمت فروش هر دلار آمریکا در بازار 1046 تومان و قیمت فروش هر یورو 1284 تومان بود. قیمت دلار آمریکا در حدود یکماه و نیم اخیر با افزایش و قیمت یورو نیز با کاهش تدریجی همراه بوده، به‌نحوی که قیمت دلار که ابتدای سال‌جاری حدود هزار تومان به فروش می‌رفت ، در حال حاضر – یعنی دیروز (یکشنبه) - با افزایش قیمت حدود 55 تومانی مواجه شده است.

همچنین قیمت هر یورو نیز که ابتدای سال‌جاری حدود 1353 تومان بوده با ادامه روند نزولی قیمت هم‌اکنون با کاهش حدود 83 تومانی نسبت به ابتدای امسال روبه‌رو شده است.

کد خبر 109090

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز