پنجشنبه ۸ مهر ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: وزیر آموزش و پرورش در همایش معلمان جدید الاستخدام در مازندران گفت: دهه آینده، دهه دوره ابتدایی است و تمام امکانات بسیج شده است که این دوره را به سرانجام مطلوب و نهایی برساند.

حاجی بابایی

به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر حاجی بابایی دراین همایش، افزود: کار در آموزش و پرورش را با نگاه مقام معظم رهبری درزمینه تحول بنیادین آغاز کردم و معتقدم از نیروی انسانی که در جامعه وجود دارد، باید گرانبها ترین آنچه که موجود است وارد آموزش و پرورش شود.

وی ادامه داد: کلام من با معلم که از دل برمی‌خیزد از نوع و جنس عشق و علاقه است.

حاجی بابایی با بیان اینکه معلمی افتخار بزرگی است و معلم باید هزاران بار شاکر خداوند باشد که توفیق معلمی را به او هدیه کرده است، گفت: آمده‌ام که آموزش و پرورش را به قله رفیع انسانیت بنشانم و تا در جامعه‌ای معلم بر قله نباشد، نمی‌تواند دانش‌آموزی را بر قله بنشاند.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه اظهارکرد: تمام امور اجرا شده و اقدامات صورت پذیرفته شده در آموزش و پرورش در این مدت کوتاه قطره‌ای از نگاه عظیم مقام معظم رهبری به معلم در آموزش و پرورش است.

وی در پایان افزود: اگر به جمع بندی برسیم که در رأس معلمان جدیدالاستخدام درهر نقطه‌ای ازکشور مسئولی به خلافی نزد‌یک شده باشد، بلافاصله ابلاغش را لغو و در نشریات و رسانه‌ها اعلام همگانی خواهم کرد.

کد خبر 117307
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز