همشهری آنلاین: پلیس راه طرح ممنوعیت و محدودیت ترافیکی در تعطیلات عید سعید فطر را به مرحله اجرا درآورد.

محدودیتهای ترافیکی

به گزارش واحد مرکزی خبر ، رئیس پلیس راه استان تهران گفت: با توجه به تعطیلات عید سعید فطر هم اکنون در جاده های کرج- چالوس، فیروزکوه، هراز، دماوند، آزاد راه تهران - قم، آزاد راه کرج - قزوین و بلوار امام رضا (ع) ترافیک سنگین وجود دارد که برای روانسازی این ترافیک طرح کنترل و محدودیت ترافیکی به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ همایون شریفی افزود: در این طرح ماموران پلیس راه با تخلفات 6 گانه حادثه ساز همچون سرعت غیرمجاز، سبقت غیر مجاز، حرکت بصورت مارپیچ، عدم استفاده از کمربند و کلاه ایمنی، استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی و عدم رعایت فاصله طولی بشدت برخورد خواهند کرد.

وی افزود: همچنین در این طرح حرکت خودروها از سمت کرج به چالوس در روز شنبه 20 شهریور از ساعت 14 تا 22 ممنوع است و همچنین حرکت خودروها در این روز از محور مرزن آباد منطقه (دزدبن) به سمت کرج از ساعت 16/30 تا 22 یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ شریفی گفت: تردد تمامی وسایط نقلیه در محور رودهن به‌سمت آمل از ساعت 14 تا 22 روز شنبه 20 شهریور ممنوع است و از ساعت16/30 تا 22 همان روز نیز تردد همه وسایل نقلیه از آب اسک تا دو راهی رودهن یک طرفه خواهدبود و همچنین در محور دماوند تردد همه تریلرها به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هفت صبح تا ساعت 22 روز شنبه 20 شهریور از تهران به طرف قائمشهر و بالعکس ممنوع است .

وی گفت: عبور و مرور هرگونه موتورسیکلت در تمامی محورهای مواصلاتی استان تهران ممنوع است؛ و عبور و مرور وسایط نقلیه سنگین نیز در محورهای هراز و چالوس از ساعت 14 امروز تا ساعت 22 روز شنبه 20 شهریور به استثنای وسایط نقلیه حامل موادسوختی وغذایی فاسدشدنی ممنوع است.

وی همچنین از رانندگان خواست برای حفظ سلامت خود و دیگر سرنشینان خودروها، توصیه‌های پلیس راه را جدی بگیرند تا از بروز حوادث جلوگیری شود.

کد خبر 115786
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز