همشهری آنلاین: دکتر محمود احمدی ‌نژاد پنجشنبه 30 آذر با مردم اسلام‌آباد غرب در استان کرمانشاه دیدار داشت. ایرنا خبری دارد در همین زمینه:

رییس جمهوری اسلامی ایران در این دیدار گفت  ما از بوش می‌خواهیم هر روز نیم ساعت برای ملت ما پیام بفرستد، چون پاسخ ملت ما مشخص است.
وی افزود: پاسخ ملت ما به جرج بوش، رییس جمهوری آمریکا خشم همراه با مشتهای گره کرده است. 
رییس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تهدیدهای بوش مبنی بر تحریم و انزوای ایران اسلامی در صورت تسلیم نشدن در خصوص دستیابی به فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای اظهارداشت: آن کسی که امروز در جهان منزوی است، شما هستید و اگر باور ندارید می‌توانید همراه با بلر به کشورهای جهان سفر کنید تا پذیرایی ملتها را ببینید.

احمدی‌ نژاد با بیان این که انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای خواست همه ملت ایران است و آمریکا و انگلیس در این خصوص یا خود را به جهالت زده یا واقعا نمی‌دانند، گفت: آنها فکر می‌کنند که با این حرف‌ها می‌توانند در صفوف ملت ایران رخنه ایجاد کنند، ولی نمی‌دانند ملتی که تا امروز ایستاده است تا آخرین گام نیز خواهد ایستاد و از حقوق خود دفاع خواهد کرد.

وی تاکید کرد: آمریکا و انگلیس ‪ ۲۷‬سال است که با تمام توان در مقابل ملت ایران ایستاده‌اند تا ایرانیان را از رسیدن به قله پیشرفت منع کنند، ولی در این راه شکست خورده‌اند و نمونه واضح آن شکست صدام در دوران دفاع مقدس است.

کد خبر 11540

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز