همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: اگر در اول مهر ساعت کار از هفت صبح به 6 یا 6:30 تغییر نکند، در توزیع ترافیک صبحگاهی مهر ماه مشکل بسیاری خواهیم داشت

ترافیک

به گزارش ایسنا، مرتضی طلایی با اشاره به سابقه بررسی این طرح در سال گذشته و توافقات حاصل شده در این باره، گفت: قرار بر اجرای این توافقات در سال جاری بود، اما اجرایی نشد و قطعا با این شرایط در شروع سال تحصلی با مشکل مواجه خواهیم شد.

 وی اضافه کرد: اگر در اول مهر ساعت کار از هفت صبح به 6 یا 6:30 تغییر نکند، در توزیع ترافیک صبحگاهی مهر ماه مشکل بسیاری خواهیم داشت و پیک ترافیک ساعت‌های 8 تا 10 صبح ادامه خواهد داشت.

 وی همچنین به تاخیر در ارائه لایحه دائمی ستاد مهر اشاره کرد و گفت: قرار بود برای تعیین دقیق‌تر وظایف هر یک از دستگاه‌ها این لایحه قبل از مهر ماه ارائه شود که هنوز صورت نگرفته است.

 مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران، هم با تایید این مطلب از طلایی خواست تا این موضوع را در نامه‌ای کتبی بنویسد تا در اسرع وقت به شورای عالی ترافیک ارسال و جلسات مربوطه هر چه زودتر برگزار شود.

  مرتضی طلایی امروز طرح الحاق وظایف و ماموریت قانونی شوراهای اسلامی و مدیریت محلی به کتب درسی دوره‌های آموزشی عمومی را مطرح کرد که پس از بررسی کوتاهی به تصویب رسید.

کد خبر 115217
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز