همشهری آنلاین: معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه مجموعه تهران ‌سرای قرآن ظرف مدت زمان 4 سال به بهره برداری می‌رسد، از بهره برداری 123 موسسه قرآنی در تهران خبر داد

قرآن

به گزارش روز جمعه 5 شهریور خبرنگار اجتماعی ایرنا، محمد هادی ایازی در مراسم کلنگ زنی مجموعه تهران‌سرای قرآن، افزود: طی چند سال اخیر شاهد رخدادهای متعدد فرهنگی در سطح شهر تهران بودیم و فضاهای متعدد فرهنگی در تهران ساخته شده که از آن جمله می توان به احداث باغ موزه دفاع مقدس در زمینی به وسعت 200 هزار متر مربع با زیر بنا 100 هزار متر مربع اشاره کرد.
وی افزود: در ماه مبارک رمضان برنامه شب های شیدایی تا ساعت یک بامداد، هر شب در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود و علاوه بر آن برنامه‌های قرآنی بی شماری نیز در قالب بوستان‌های سطح شهر تهران بر پا شده است.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری 7 هزار برنامه فرهنگی بعد از افطار در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: حضور بیشمار جوانان در این برنامه ها نوید بخش وجود باورهای دینی در قلب های آنها است.

به گفته ایازی، تاکنون یک میلیون و 200 هزار نفر از مجموعه برنامه های قرآنی و فرهنگی شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان استفاده کردهاند.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی شهرداری تهران، رویکرد دینی و مذهبی دارد، گفت: برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی باید در ابتدا فعالیت‌های دینی به انجام رسد که برنامه‌های قرآنی سر آمد این فعالیت‌ها است.

کد خبر 114870
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز