مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۶
۰ نفر

گروه شهری: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران از احداث بیش از 100 بوستان محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تا پایان سال‌جاری در سطح شهر تهران خبر داد.

Tehran Parks

محمد علی مختاری در مورد بحث امنیت و تجهیز بوستان‌های شهر به وسایل ورزشی و مبلمان، اظهار داشت: با توجه به وسعت و وضعیت پارک‌های محلات، پارک‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در سطح شهر تهران، اغلب با وسایل ورزشی تجهیز شده و دارای زمین بازی کودکان هستند و علاوه بر این، کفپوش ایمنی نیز برای حفظ سلامت کودکان در اکثر پارک‌ها نصب شده است.

وی ادامه داد: به‌طور کل برای احداث هر پارک محله‌ای، منطقه‌ای و یافرا منطقه‌ای تجهیز وسایل ورزشی از ضروریاتی است که مورد تاکید سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران قرار دارد.مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران اظهار داشت: به‌منظور افزایش امنیت شهروندان تهرانی، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران از کنترل و نظارت مستمر وسایل بازی و تجهیزات داخل پارک‌های شهر توسط ناظران و متخصصان مؤسسه ملی استاندارد استفاده می‌کند.

مختاری درخصوص بحث امنیت پارک‌های جنگلی شهر تهران هم خاطرنشان کرد: به‌طور مستمر تمهیدات ویژه‌ای شامل گشت شبانه‌روزی اکیپ‌های موتورسوار و استقرار نیروهای اجراییات شهرداری تهران در داخل این پارک‌ها، به انجام می‌رسد.وی افزود: تجهیز پارک‌های جنگلی به‌ویژه نقاط کور آنها به سیستم روشنایی، باز کردن مسیرها و رفع موانع تردد عابران پیاده در سراسر پارک و همچنین چیدمان مناسب مبلمان پارک‌ها از جمله اقداماتی است که در ایجاد فضایی امن و مناسب برای شهروندان در این اماکن بسیار حائز اهمیت بوده که توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران به انجام می‌رسد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران تاکید کرد: افزایش امنیت پارک‌ها یکی از مهم‌ترین اقدامات اجرایی شهرداری تهران است که بر این اساس در تلاش هستیم تا محیط پارک‌ها و به‌خصوص پارک‌های فرامنطقه‌ای و جنگلی، برای شهروندان مناسب و امن باشد.

مختاری تصریح کرد: محیط پارک‌ها به‌ویژه پارک‌های جنگلی شهر تهران از لحاظ امنیت باید به‌گونه‌ای باشد که خانواده‌های تهرانی و فرزندان آنها بتوانند در همه ساعات و روزها با اطمینان و خیالی راحت و آسوده از این اماکن استفاده کرده و بهترین لحظات اوقات فراغت خود را در پارک‌ها سپری کنند.

کد خبر 114720

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز