همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از افتتاح یکی از پروژه‌های مهم دفاعی کشور در روز یکشنبه 31 مردادماه (فردا) همزمان با روز ملی صنعت دفاعی خبر داد.

به گزارش ایسنا سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی در حاشیه مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی در حرم امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران گفت: ما پروژه‌های متعددی داریم که طی روزهای آینده بخشی از آن‌ها را افتتاح خواهیم کرد.

وی افزود: فردا (یکشنبه) همایشی به مناسبت روز صنعت دفاعی داریم که ان‌شاءالله با حضور رییس‌جمهور تشکیل خواهد شد و یکی از پروژه‌های مهم ما هم فردا افتتاح می‌شود.

وی درباره وضعیت کشور در حوزه صنایع دفاعی گفت: ما امروز به لحاظ توانمندی و خودکفایی در حوزه صنایع دفاعی و تولید محصولات دفاعی مورد نیاز نیروهای مسلح در نقطه‌ای هستیم که می‌توانیم بگوییم تقریبا احتیاجی به خارج از مرزها نداریم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: هر آن‌چه که در حوزه‌های مختلف هوا، ‌زمین، دریا، زیردریا و فضا نیاز داریم توسط فرزندان ملت در صنایع دفاعی ساخته می‌شود و از این جهت در موقعیت بسیار خوبی قرار داریم.

وی در پایان با بیان این‌که « صنعت دفاعی امروز یک صنعت بالنده و پویاست که متکی بر خلاقیت، نوآوری و تعهد نیروهای پرتلاش و محقق آن شکل گرفته است» افزود: این نیروها با استعانت از اسلام عزیز و در خط نورانی انقلاب اسلامی و با بهره‌گیری از فرامین و رهنمودهای حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در جهت خودکفایی کشور از وابستگی به بیگانگان در حوزه صنایع دفاعی گام‌های بسیار ارزنده‌ای برداشته‌اند.

 

کد خبر 114360
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز