گروه سیاسی: رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه ایران اسلامی با مکتب اسلام به پیش‌رفته و می‌رود، اظهار داشت: این قدرت مکتب اسلام است که حزب‌الله را برابر رژیم صهیونیستی به پیروزی رساند و حماس و جهاد اسلامی با ایدئولوژی اسلامی مقاومت می‌کنند.

Mehdi Chamran


مهدی چمران در مراسم گرامیداشت سالروز شکست حصر پاوه که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، گفت: همواره باید در مسیر انقلاب اسلامی، مکتب اسلامی، ایران اسلامی و رهبری نظام اسلامی حرکت کنیم.کسانی که به وعده‌های پوچ آن طرف آب دل بسته‌اند، بدانند که چیزی جز خسران نصیب آنها نخواهد شد.

چمران در بخش دیگری از سخنانش به معجزه کلام حضرت امام راحل در آزاد‌سازی پاوه اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی به‌خوبی به نقش رهبری در کشورمان آگاه است و برهمین اساس همواره درصدد تضعیف جایگاه رهبری است و نوک حملاتش همواره این جایگاه والا را نشانه رفته است اما خوشبختانه تدابیر ولی‌امر مسلمین نقشه‌های شوم استکبار جهانی را خنثی کرده است.

وی یک بار دیگر با تبریک سالروز شکست حصر پاوه گفت: با آزاد‌سازی پاوه، کردستان نیز از شر دشمنان آزاد شد. ما همواره به این مناطق افتخار کرده و افتخار می‌کنیم که در کنار سایر اقوام از کیان نظام اسلامی دفاع می‌کنند. در پایان مراسم، شرکت‌کنندگان با حضور بر مزار شهیدان پاوه با آنها تجدیدپیمان کردند.

کد خبر 114151

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز