رئیس شورای شهر تهران از بی‌خبری شورای شهر تهران از سفر استانی رئیس‌جمهور به استان تهران انتقاد کرد و گفت:

مهدی چمران

ما از طریق دیگران در جریان دور سوم سفر استانی رئیس‌جمهور به استان تهران قرار گرفتیم و این بی‌خبری مسئولان شورای شهر درباره بعضی جلسات دیگر که نیاز به حضور آنان است نیز تکرار شده است.

مهدی چمران در آیین تودیع و معارفه فرماندار تهران در سالن اجتماعات فرمانداری گفت: بی‌خبری ما به‌عنوان مسئولان شهرتهران از برخی جلسات دولت که در آن درباره شهر تهران تصمیم‌گیری می‌شود موجب می‌شود که کارها با نقص انجام شود و واقعیت‌ها منتقل نشود.

وی با بیان اینکه به این دلایل است که بودجه‌ها اختصاص داده می‌شود اما در جاهای دیگری خرج می‌شود و مشکلات شهر تهران همچنان باقی می‌ماند، افزود: امروز شهر تهران با مشکلات آب، برق، فاضلاب و مشکلات دیگر روبه‌روست و اینگونه نیست که تا نام تهران به میان می‌آید آپارتمان‌های بلند، هتل‌ها و تصویر بزرگراه‌ها باشد بلکه باید به یاد کوچه‌های تنگ و لجن‌زارهای این شهر نیز باشیم.

چمران با تاکید بر اینکه مردم عملیاتی شدن قول‌ها را از من مطالبه می‌کنند؛ چرا که من را بیشتر می‌بینند، افزود: امیدوارم که در سفر سوم رئیس‌جمهور به استان تهران برنامه‌ریزی‌ها به‌صورت درست تدوین و اجرا شود تا مشکلات مردم تهران نیز حل شود.

کد خبر 113707

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز