همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: با توسعه زیرساخت ها در سازمان میادین میوه و تره بار، درصدد هستیم تا پایان سال، تعداد میادین را از 121 بازار به 160 بازار ارتقاء دهیم.

حسین صفایی در نشست خبری با بیان این که سازمان میادین به عنوان یکی از      سازمان‌های توزیع کننده مواد غذایی، به طور مستمر نقش کنترلی بازارها را به عهده دارد، افزود: امروز این سازمان در نقاط زیادی از شهر تهران، مواد غذایی را با قیمت های مناسب و با کیفیت خوب در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد.

وی گفت: بیش از 30 بازار تا پایان شهریور، به بهره برداری خواهد رسید و از این تعداد، 12 بازار هفته آینده گشایش می‌یابد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار افزود: این بازارهای جدید، در مناطق 4، 8، 12، 14، 15، 19، 20، 21 و 22 دایر خواهد شد.

صفایی درباره جلوگیری از عرضه مواد غذایی با ظروف پلاستیکی و پلیمری در میادین گفت: از جمله برنامه هایی که امسال برای حفظ محیط زیست و توجه به سلامت مصرف کنندگان، در دستور کار قرار دارد، جایگزینی ظروف یکبار مصرف با منشأ گیاهی است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار افزود: این سازمان از ابتدای خرداد امسال، توانست بخش عمده ای از ظروف پلاستیکی که به همراه مواد غذایی توزیع می شد، به ظروف با منشأ گیاهی و تجزیه پذیر تبدیل کند.

صفایی گفت: هم اکنون تخم مرغ در بازار، به صورت بسته بندی و نشان دار عرضه می شود.

وی با بیان این که هم اکنون مرغ به صورت فله ای و غیربهداشتی در بازار توزیع می‌شود، افزود: بر اساس توافق با سازمان دامپزشکی، از اول مهر، مرغ به صورت بسته بندی، در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار، همچنین از عرضه محصولات سالم و ارگانیک در میادین در آینده نزدیک خبر داد و گفت: قرار است از اول مهر، تعدادی از غرفه های بازارها در اختیار تولیدکنندگان محصولات ارگانیک قرار گیرد.

کد خبر 111944

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز