چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۸۹ - ۰۷:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: استیور بالمر مدیر شرکت مایکروسافت می‌گوید کامپیوترهای تبلتی که از سیستم عامل ویندوز 7 برخوردارند به زودی به بازار عرضه خواهند شد

به گزارش بی‌بی‌سی، آقای بالمر در یک کنفرانس داخلی شرکت مایکروسافت گفته که Asus، دل، سامسونگ، توشیبا و سونی جزو شرکت‌هایی هستند که این تبلت‌ها را تولید می‌کنند.

تاکنون اولین شرکتی که به صورت موفق تبلت خود را به بازار عرضه کرده اپل است که در 80 روز اول عرضه به بازار 3 میلیون دستگاه آی‌پد به فروش رسانده‌است.

بالمر در کنفرانس سالانه داخلی شرکتش به نام World Partner Conference گفت: "امسال یکی از مهم‌ترین کارهایی که انجام خواهیم داد سرعت بخشیدن به عرضه کامپیوترهای مجهز به ویندوز 7 است."

وی اضافه کرد که بعضی از تبلت‌ها به صورت قابل نصب برروی میز و بعضی هم دارای کیبورد عرضه خواهند شد.

در آوریل 2010 مایکروسافت عرضه Courier، کامپیوتر تبلتی با دو صفحه نمایش را به تعویق انداخت. همچنین از زمان برگزاری نمایشگاه CES در ژانویه 2010 بسیاری از کاربران منتظر عرضه کامپیوتر تبلت شرکت HP هستند که در آن نمایشگاه توسط استیو بالمر معرفی شد.[نگاهی به برترین‌های CES2010]

هنوز خبری از زمان عرضه هیچ یک از این تبلت‌ها نیست ولی پیش‌بینی می‌شود با توجه به عرضه موفق آی‌پد به بازار، تقاضا برای کامپیوترهای تبلت‌ همچنان بالا باشد و تولید تبلت‌ از طرف هر کدام از شرکت‌های کامپیوتری به منزله رقابتی جدی با محصولات شرکت‌های دیگر از جمله اپل باشد.

کد خبر 111568

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز