دوشنبه ۲۱ تیر ۱۳۸۹ - ۰۶:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی برای شرکت در مراسم چهلمین روز درگذشت محمد علی حیاتی نماینده لامرد وارد این شهر شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لامرد، علی لاریجانی صبح روز دوشنبه برای شرکت در مراسم چهلمین روز درگذشت محمد علی حیاتی نماینده مهر و لامرد وارد این شهر شد و مورد استقبال مقامات محلی و امام جمعه این شهر قرار گرفت.

بر اساس این گزارش لاریجانی در بدو ورود به این شهر در مراسم کلنگ زنی بزرگراه دکتر حیاتی (محور لار- خنج)، آغاز عملیات اجرایی قطعه سوم بزرگراه لامرد - دو راهی آبکنه و همچنین افتتاح پروژه سوخت گیری هواپیمای فرودگاه بین المللی لامرد شرکت کرد.

حجت الاسلام سید محمود علوی نماینده سابق لامرد  در مجلس شورای اسلامی و نماینده فعلی مجلس خبرگان رهبری، نوعی اقدم معاون پارلمانی وزیر راه و نماینده مجلس هفتم، بلوکیان معاون وزیر راه و همچنین قادری، دوگانی، افشاری ، رحمانی و دهقان نمایندگان استان فارس، لاریجانی را در این سفر همراهی کردند.

رئیس مجلس قرار است پس از حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا در مراسم گرامیداشت مرحوم حیاتی شرکت کرده و در جمع مردم سخنرانی کند.

دیدار با نخبگان و ایثارگران شهرستان لامرد و حضور در منزل مرحوم حیاتی از دیگر برنامه های لاریجانی در سفر یک روزه به لامرد است

کد خبر 111422

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز