چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: سونی پس از انتشار خبر فراخوان بازگردانی دو سری از لپ‌تاپ‌های مدل وایو در اطلاعیه‌ای خبر این بازگردانی را تکذیب و تاکید کرد که این مشکل با یک به روزسازی نرم‌افزاری حل می‌شود

پس از اعلام گزارش داغ شدن لپ‌تاپ‌های مدل وایو سری C و F سونی اعلام کرد که داوطلبانه بیش از نیم میلیون از دستگاههای مدل VPCF11 و VPCCW2 را از سراسر دنیا پس می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اما پس از آن سونی ضمن تکذیب این خبر به "بی. بی. سی" اعلام کرد که این مشکل با یک به روز سازی بسته نرم‌افزاری حل شده و نیازی به پس‌گیری نیست.

نیک شارپلز مدیر ارتباطات اروپای سونی به "بی. بی. سی" گفت: "امکان به روزسازی آنلاین این نرم‌افزار وجود دارد و با این به روزسازی آنلاین به راحتی و بدون نیاز به بازگرداندن مشکل رایانه‌ها حل می‌شود."

پس از ابراز نگرانی کاربران ایرانی دو مدل VPCF11 و VPCCW2 نمایندگی سونی در ایران نیز با تاکید بر این نکته که این به روزسازی بایوس بسیار کم حجم بوده و بنابراین به راحتی بارگذاری می‌شود اعلام کرد که کاربران ایرانی این دو مدل از لپ تاپهای سری وایو می‌توانند با مراجعه به سایت سونی به روزسازی این بسته نرم‌افزاری بایوس را انجام دهند و به این ترتیب مشکل گرم شدن باتری دستگاه خود را حل کنند.

کد خبر 111183

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز