مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین نخستین عینک مجهز به نمایشگر سه بعدی اکنون در آستانه ورود به بازار قرار گرفته است. سازنده: سونی و قیمت: 783 دلار.

sony 3d glass

به گزارش فرانس پرس این نمایشگر شخصی، کاربر را قادر می‌سازد تصویری سه بعدی مشابه تصاویر سینما را در مقابل چشمان خود مشاهده کند.

این نمایشگر شخصی سه بعدی که HMZ-T1 نام دارد نها چهارصد و بیست گرم وزن دارد و با استفاده از دو پانلی که هر یک در مقابل یک چشم نصب می‌شود ، تصاویر سه بعدی با وضوح بالا را در مقابل چشمان کاربر قرار می دهد.

این عینک مجهز به یک واحد پردازنده و یک صدای سه بعدی است که از طریق گوشی به کاربر منتقل می‌شود و به این ترتیب کاربر احساسی بسیار واقعی را تجربه خواهد کرد و احساس می‌کند که در محلی قرار دارد که تصاویر فیلمبرداری شده‌اند.

سونی همچنین اعلام کرده است این وسیله تجربه مشاهده یک صفحه 750 اینچی را از فاصله بیست متری برای کاربر ایجاد می‌کند.

سونی با این حال هشدار داده است کودکان کمتر از پانزده سال باید از استفاده از این وسیله خودداری کنند و همچنین اعلام کرده است در صورت استفاده از این صفحه در فضاهای غیر ثابت مانند خودرو احتمال بروز حالت تهوع در کاربر وجود دارد.

سونی غول تولید محصولات الکترونیک که محصولات تلویزیون‌های براویا و کنسول بازی پلی استیشن این شرکت بسیار معروف است تلاش دارد فناوری سه بعدی را به یکی از ویژگی‌های اصلی محصولات خود تبدیل کند.

سونی قصد دارد این محصول را یازدهم نوامبر به بهای تقریبی هفتصد و هشتاد و سه دلار به عرضه عمومی برساند

کد خبر 144521

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دانش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز