جمعه ۱۱ تیر ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: برزیل در آفریقای جنوبی به ستاره ششم نرسید

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هلند در مصاف با برزیل توانست این تیم مدعی را کنار زده و به دور نیمه نهایی رقابت‌ها در آفریقای جنوبی راه یابد.

در نخستین دیدار دور یک چهارم نهایی رقابت‌ها در آفریقای جنوبی تیم‌های ملی فوتبال هلند و برزیل در ورزشگاه نلسون ماندلای شهر پورت الیزابت به دیدار هم رفتند که در پایان این مردان برت فان مارویک بودند که توانستند از شکست پیروزی ساخته و راهی جمع چهار تیم پایانی رقابت‌ها بشوند.

در این دیدار که قضاوتش را یوئیچی نیشیمورا از ژاپن بر عهده داشت، هلند با نتیجه 2 بر یک از سد برزیل پرافتخارترین تیم جام‌های جهانی گذشت.

نخستین گل بازی را روبینیو در دقیقه 10 به ثمر رساند برزیل در نیمه نخست در حالی با همین یک گل به کار خود پایان داد که بازیکنان این تیم فوتبالی تماشایی را از خود ارائه دادند.

هلند در نیمه نخست به طور کامل اسیر بازی تماشایی برزیل شده بود با این حال این تیم در نیمه دوم به طور کامل متحول شد و از شکست به پیروزی رسید.

اشتباه فلیپه ملو روی سانتر وزلی اسنایدر و ناهماهنگی او با ژولیو سزار باعث شد تا هلندی‌ها خیلی زود به گل تساوی دست پیدا کنند (53). در ادامه بازی نارنجی‌پوشان فوتبال متحول شده خود را در نیمه دوم را ادامه دادند و توانستند با ضربه سر اسنایدر از روی نقطه‌ی کرنر گل دوم و برتری‌شان را وارد دروازه برزیل کنند. (68)

سلسلئو در حالی در این بازی شکست خورد که از دقیقه 73 با اخراج ملو 10 نفره بازی   می‌کرد.

به این ترتیب هلند نخستین تیم راه یافته به دور نیمه نهایی جام نوزدهم شناخته شد و منتظر برنده دیدار تیم‌های پاراگوئه و غنا در دور نیمه نهایی خواهد بود. 

کد خبر 110774

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز