همشهری‌آنلاین: بعد از نتایج ضعیف تیم فوتبال نیجریه در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی رئیس جمهور این کشور بازیکنان را از دو سال حضور در عرصه‌ی بین‌المللی محروم کرد

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فدراسیون فوتبال نیجریه که پیش از این هم نشان داده بود چندان استقلال ندارد با این اقدام رییس جمهور این کشور به احتمال فراوان به زودی با محرومیت سنگین از سوی فیفا رو به رو خواهد شد.

گودلاک جاناتان، رئیس جمهور این کشور در پی نتایج ضعیف نیجریه در جام جهانی و حذف از این رقابت‌ها اعلام کرده بود هیچ یک از بازیکنان حاضر در آفریقای جنوبی حق ندارند در هیچ مسابقه‌ی بین‌المللی به مدت دو سال شرکت کنند.

world cup 2010 Nigeria

با توجه به تاکید شدید فیفا مبنی بر عدم دخالت مقامات سیاسی، نیجریه به زودی از سوی فیفا اخطار دریافت خواهد کرد و در صورت ادامه‌ی این رفتار با محرومیت سنگین رو به رو خواهد شد.

رئیس جمهور نیجریه پس از حذف تیم ملی این کشور از جام جهانی 2010 در پیامی با شرم‌آور خواندن نتایج به دست آمده، گفت: این عملکرد برای هیچ کس قابل قبول نیست نمی‌دانم چه بگویم آیا واقعا سطح فوتبال نیجریه این‌قدر پایین آمده است.

نیجریه درگروه دوم جام جهانی با تیم‌های آرژانتین، یونان و کره جنوبی هم گروه بود که با یک تساوی و دو شکست در مکان چهارم گروه قرار گرفت و از راه‌یابی به مرحله بعد باز ماند

کد خبر 110742

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز