همشهری آنلاین: آیفون نسل چهارم دچار یک نقص بزرگ برای کاربران چپ دست خود است به طوری که اگر کاربران این تلفن همراه اپل را با دست چپ بگیرند جلوی آنتن گرفته می‌شود و سیگنال‌های موبایل از بین می‌روند

چپ دستها 10 درصد از جمعیت جهانی را تشکیل می‌دهند. این افراد آموخته‌اند که برای بقا باید مبارزات سختی را با دنیایی مملو از راست دستها انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اکنون در شرایطی که بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا در حال ارائه ابزارهای ویژه چپ دستها هستند، شرکت استیو جابز کاربران چپ دست خود را که ساعت‌ها صف طولانی را برای خرید محصول جدید اپل در مقابل فروشگاه‌های این شرکت صف کشیده بودند مایوس کرد.

در حقیقت آیفون جدید که از چند روز قبل رسما وارد بازار آمریکا شد دچار نقص پیش بینی نشده‌ای است که شرکت اپل را به شدت سردرگم کرده است.

ماجرا از آن آغاز شد که پس از فروش موفقیت آمیز آیفون نسل چهارم در اولین روز عرضه رسمی، بسیاری از مشتریان با دفاتر نمایندگی این شرکت تماس گرفتند و اطلاع دادند که با آنتن دهی این تلفن همراه مشکل دارند.

پس از بررسی‌ها مشخص شد بیشتر کاربران شاکی، چپ دست بوده‌اند و زمانی که با دست چپ تلفن همراه را می‌گرفتند آنتن خود را از دست می‌دادند.

بنابراین استیو جابز شخصا وارد میدان شد و ضمن تائید این مشکل پیش بینی نشده و شگفت انگیز توضیح داد: "آنتن آیفون جدید در موقعیتی قرار گرفته است که وقتی کاربر این دستگاه را از طرف چپ می‌گیرد روی آن پوشیده می‌شود و بنابراین سیگنالهای موبایل از بین می‌رود.

 رئیس اول افزود: "تمام تلفنهای همراه فضاهای حساسی دارند. ما از کاربران می‌خواهیم که همیشه این تلفن همراه را از طرف راست بگیرند.

 اپل با این نقص گیج کننده می‌تواند بسیاری از کاربران چپ دست خود را از دست بدهد.

کد خبر 110441

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز