مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۴
۰ نفر

گروه شهری: مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه گفت: ایستگاه شهید کلاهدوز از توسعه شرقی خط 4 متروی تهران آماده بهره‌برداری است

و به‌زودی این ایستگاه به‌صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد.

محسن هاشمی با بیان این مطلب اظهار کرد: هم‌اکنون تمامی اقدامات برای افتتاح این ایستگاه انجام شده اما کمبود واگن سبب می‌شود که نتوانیم به‌طور کامل به مسافران این ایستگاه خدمات‌رسانی کنیم.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از ایستگاه‌های میانی حد فاصل ایستگاه شهید کلاهدوز تا میدان شهدا نیز به‌زودی محقق می‌شود و در واقع بیش از 70 تا 80 درصد خط 4 مترو تا پایان شهریورماه کامل و تا پایان امسال خط 4 مترو به خط 5 متروی کرج متصل ‌می‌شود و شهروندان می‌توانند از شرق تهران تا اکباتان در غرب را با خط 4 مترو سفر کنند.

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: همچنین مراحل پایانی تکمیل ایستگاه صدر نیز در حال انجام است که براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این ایستگاه از توسعه شمالی خط یک متروی تهران پس از نیمه تیرماه برای بهره‌برداری آماده می‌شود.

وی تصریح کرد: مشکل کمبود واگن در متروی تهران سبب شده که ما نتوانیم به‌طور کامل از ظرفیت‌های به‌وجود آمده استفاده کنیم و با وجود اینکه تعداد زیادی از ایستگاه‌های جدید مترو به‌زودی آماده بهره‌برداری می‌شود اما به‌دلیل کمبود واگن، انگیزه‌ای برای افتتاح و بهره‌برداری از این ایستگاه‌ها وجود ندارد .

کد خبر 109630

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز